Mafia 3 – dobre misje, duża swoboda i dbałość o detale

hraboll - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Mafia 3 – dobre misje, duża swoboda i dbałość o detale - gamedot.pl

Studio Hangar 13 buduje swój projekt na mocnym fundamencie. Tym fundamentem są największe zalety poprzednich odsłon serii. Myślimy tu o misjach fabularnych, ogólnej atmosferze oraz pieczołowitym odwzorowaniu rzeczy wpisanych w ten konkretny czas i miejsce. Formuła sadboksa będzie czymś dobrym dla omawianego IP – zauważa design director Matthias Worch. W otwartym świecie naprawdę można rozwinąć pewne elementy.

 

Nowy Orlean jest naprawdę ciekawym środowiskiem. To swoisty tygiel kulturowy – miejsce, w którym mieszają się różne wpływy. Dzięki temu np. muzyka jest wyjątkowa. Developer wytrwale odwzorowuje pewne realia – nie brakuje tu projektów, jakie tworzą rzeczywisty wizerunek Nowego Orleanu. Miasto tętni życiem i zachęca nas do prowadzenia wytrwałej eksploracji. Co istotne, charakterystyka sandboksa jako taka nie zaszkodzi głównej kampanii. Hangar 13 pamięta o wyrazistej narracji. Gracz nadal wie, jakie cele trzeba zrealizować. Pamięta o motywach swojego działania. Mafia 3 umiejętnie połączy aktywności lansowane w otwartych światach z fabularnym bogactwem. Kreatywność i liczne wybory współistnieją z naciskiem na prezentację głównego wątku.

 

Naszym celem jest osłabienie włoskiej mafii i zbudowanie własnej organizacji przestępczej. Zawsze analizujemy sytuację w każdym dystrykcie, sabotujemy różne akcje i w odpowiednim czasie eliminujemy stosownych liderów. Zaczynamy od płotek, a potem polujemy na grubego zwierza. Nasze działania (duża swoboda) demontują pewne struktury. Owe struktury są oparte na biznesie mafijnym, jaki rozkręcano w XX wieku. Warto zauważyć, że Sal Marcano – lider włoskiej mafii aktywnie reaguje na nasze działania. Nasze decyzje wpływają na jego zachowanie, polecenia. Pewne wybory są naprawdę trudne.

 

Lincoln – nasze alter ego – oczywiście potrzebuje odpowiedniego wsparcia. Ważną rolę w grze odgrywają trzy postacie: Vito Scaletta, Cassandra i Burke. To razem z nimi zapanujemy nad czterema dystryktami w Nowym Orleanie. Dodatkowo nasze decyzje wpływają na relacje, jakie łączą nas z danym współpracownikiem. Przyjazne stosunki odblokują pewne bonusy i fakty. Burke jako właściciel złomowiska zagwarantuje nam upgrade'y do wozu. Natomiast Vito dostarczy informacje, które zamkną wcześniejsze wątki. Oczywiście nie można mieć wszystkiego. Skorzystanie z jednej opcji może zablokować inne możliwości. Dlatego do całej kampanii można podchodzić nawet kilka razy – wspominano o tym już przy pierwszej zapowiedzi.

 

Źródło: GameInformer

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]