Dlaczego Nowy Orlean będzie główną lokacją dla gry Mafia 3? Bo to miasto, które stosunkowo rzadko jest środowiskiem dla wirtualnej rozrywki. Dodatkowo przy formule sandboksa metropolia może naprawdę „rozkwitać”.
Warto zauważyć, że przygotowywana przez studio Hangar 13 przestrzeń zostanie podzielona na cztery dystrykty. Każdy z nich zaoferuje nam coś wyjątkowego. Zobaczymy tu specjalne misje i wydarzenia. Designerzy nie zapominają też o różnorodności. Nowoczesny sandboks słynie z lokacji, jakie odcinają się od monotonii.
Nowy Orlean jest właśnie miastem kontrastów – miastem oferującym masę ciekawych kompozycji. Obok bogactwa i kolorytu znajdziemy dzielnicę utożsamianą z biedą, szarą egzystencją. Creative Director Haden Blackman zauważa, że jego współpracownicy nie skupiają się na zwyczajnym kopiowaniu czy odwzorowywaniu. To zabijanie kreatywności...
Wirtualny Nowy Orlean zawiera także pewną fikcję. Dlaczego? Bo dla developera priorytetem jest stworzenie ciekawego środowiska – środowiska, jakie eksplorujemy z czystą przyjemnością. Dodano wzgórza, tunele (często ukryte) – pewne elementy są dopasowane do misji czy wątków fabularnych. Można wspomnieć choćby o szmuglowaniu bimbru.
Przedstawiciel serwisu Examiner wspomina, że w pokazowym demie gry Mafia 3 pojedyncza misja mogła zostać ukończona na różne sposoby. Do jednego celu prowadzi wiele ścieżek. Taki schemat bez wątpienia może być lansowany tylko i wyłącznie w plastycznym środowisku. Gracze mogą śmiało myśleć o alternatywnych rozwiązaniach dla tego czy innego problemu.
Mafia 3 trafi do sprzedaży w przyszłym roku. Platformy docelowe: PC, PS4 oraz XOne.
Źródło: Examiner
0 Komentarzy