Blizzard, twórca World of Warcraft ma się czym przejmować. W ciągu trzech miesięcy firma straciła prawie trzy miliony abonamentów. Jeszcze niedawno gra otrzymała kolejne rozszerzenie Warlords of Draenor, co spowodowało wzrost subskrypcji do 10 milionów. Po trzech miesiącach ilość abonamentów spadła do 7,1 mln osób.
Czy to początek końca najbardziej popularnej gry na świecie? Wydaje się, że nie. Wciąż bardzo duże dochody pochodzą z mikrotransakcji w grze, które wcześniej nie były tak popularne. Dla pocieszenia, obrót koncernu w pierwszym kwartale roku fiskalnego wynosił 1.28 miliarda dolców, a w analogicznym czasie minionego roku było 1.11 miliarda dolarów. Chyba nie jest tak źle, prawda?
Według badań wynika, że bardzo popularną produkcją od Blizzarda jest Hearthstone, która przyciąga 30 miliony graczy. Do bety Heroes of the Storm zapisało się ponad 11 milionów chętnych.
źródło: gamespot.com
0 Komentarzy