The Last of Us – jako „upadek studia Naughty Dog”

hraboll - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
The Last of Us – jako „upadek studia Naughty Dog” - gamedot.pl

The Last of Us to hitowa produkcja. Jednak jesteśmy tego świadomi dopieor teraz, po premierze przygód Joela i Ellie. Naughty Dog mówi, że początkowe fazy dewelopingu były najeżone wieloma trudnościami. Programiści myśleli, że zrujnują wizerunek studia – reputację kształtowaną na przestrzeni ostatnich lat. Żartowano nawet, że TLoU zostanie uznane z wielki upadek kalifornijskiej ekipy.

 

Najwięcej problemów skupiło się przy mechanice rozgrywki. Postawiono na patenty, jakie nie chciały się odpowiednio zazębić. Średnia ocen na poziomie 85 (Metacritic) wydawała się pobożnym życzeniem. Ostatecznie wprowadzono zmiany, które przekształciły stosowny build w coś naprawdę grywalnego – zauważa Anthony Newman (główny projektant).

 

 

Nawet przed premierą atmosfera była bardzo napięta. Nikt nie wiedział, jak gracze/fani twórczości studia zareagują na dojrzałą narrację i silną emocjonalność (Naughty Dog próbowało czegoś nowego). Sukces przerósł jednak oczekiwania każdego kto pracował przy The Last of Us.

 

Źródło: Destructoid, Gamingbolt

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]