PlayStation VR „wie”, jak przyciągnąć gracza

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
PlayStation VR „wie”,  jak przyciągnąć gracza - gamedot.pl

Może PlayStation VR nie wykorzystuje najdroższych, najlepszych rozwiązań (technologia), ale do tych gogli ma przyciągać nas coś innego. Cóż, prawdopodobnie najważniejszego dla gracza. Mówimy o startowym zestawie gier...

 

Paul Raines – lider sieci handlowej GameStop – zauważa, że Sony buduje naprawdę mocną, atrakcyjną ofertę. Trudno bagatelizować znaczenie startowego line-upu. Oczywiście czekamy jeszcze na ostateczne szczegóły, ale na ten moment japoński gigant wykazuje się największą aktywnością.

 

W tym miejscu warto przypomnieć sytuację, jaką nakreślał szef korporacji Sony, Kaz Hirai. Obecnie ponad 100 gier znajduje się w fazie aktywnego dewelopingu. Mniejsze i większe studia (już 200 ekip zapisanych do programu wsparcia PlayStation VR) chcą wykorzystać nowe możliwości.

 

Rzecz jasna Raines nie wskazuje swojego faworyta (typ gogli VR), bo GS będzie czerpać zyski na współpracy z każdym podmiotem. Już teraz wspomina się o sprzedaży akcesoriów i gier. Te drugie raczej zostaną podpięte pod dystrybucję pudełkową. Pliki związane z projektami VR mogą mieć naprawdę duże rozmiary (więcej GB danych niż przy standardowych, wysokobudżetowych tytułach).

 

Źródło: Gamespot

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]