Już w zeszłym roku community manager Marcin Momot zapewniał, że fabularne rozszerzenie Krew i Wino zagwarantuje nam wspaniałe treści. Wydaje się, że popremierowa przygoda będzie utożsamiana z dopracowaną narracją. Ba, przygotowana warstwa fabularna może podwyższyć dotychczasowe standardy. Scenariusz z Dzikiego Gonu był dobry, ale nowa historia może być jeszcze lepsza – przekonuje Jakub Szamałek w wywiadzie dla włoskiej wersji Eurogamera.
I tak można dopracować ogólny design przeciwników. Czarny charakter może być charyzmatyczny, wyjątkowy – wreszcie niezapomniany. Ludzie odpowiadający za kwestie fabularne naprawdę chcą dopieścić rzeczy, które zawodziły przy podstawce. Krew i Wino bazuje na odrębnej, kompleksowej historii. Fani przygód Białego Wilka raczej będą zadowoleni.
Szamałek zauważa, iż każdego roku pojawiają się nowe technologie, nowoczesne patenty. To one umożliwiają lepszą prezentację założeń scenariusza. Wiedźmin 3 niejako wpisuje się w ewolucję gier RPG, gdzie największe zalety klasyków role-play mogą zostać połączone z otwartym światem i większą swobodą.
Zgodnie ze wcześniejszymi informacjami: premiera omawianego DLC ma przypadać na pierwszą połowę 2016 roku. W nawiązaniu do nazwy, sielankowa atmosfera będzie przykrywką dla mrocznych, krwawych sekretów. Geralt zbada nowe tereny. Krew i Wino to przygoda przynajmniej na 20 godzin.
Źródło: Gamingbolt, Eurogamer.it
0 Komentarzy