Tryb rankingowy - lub jak chce Blizzard: tryb Rywalizacji - nie był dostępny w Overwatchu od samego początku. Chcąc nieco dopracować rywalizację w ramach rankingów, amerykański gigant usunął tę opcję tuż przed premierą swojego bestsellerowego produktu. Tryb rywalizacji zadebiutował więc z opóźnieniem pod koniec czerwca (czyli prawie miesiąc po pojawieniu się Overwatcha na sklepowych półkach). Mimo dodatkowego czasu na poprawki, nie wszystko zagrało tak, jak powinno.
Teraz jednak, wraz z zaplanowanym na 18 sierpnia (a jeszcze dokładniej o 2 w nocy) końcem pierwszego sezonu Blizzard będzie miało kolejną szansę do wprowadzenia poważnych zmian. Do startu drugiego sezonu - wstępnie przewidzianego na 6 września - tryb Rywalizacji zostanie zablokowany.
Garść dodatkowych informacji: każdy gracz, który odbębnił dziesięć pierwszych spotkań i został przydzielony do odpowiedniej rangi, otrzyma z tej okazji specjalne graffiti i ikonę postaci. Jeśli jednak komuś z was udało się choć na chwilę załapać do Top 500 najlepszych graczy, wtedy możecie liczyć na dodatkowe animowane graffiti i kolejną ikonę.
Jakby tego było mało, zawodnicy mogą liczyć też na ekstra Punkty Rywalizacji, które zostaną przyznane w oparciu o najwyższą zdobytą w sezonie rangę umiejętności:
- SR 0-39: 10 CPs
- SR 40-45: 20 CPs
- SR 46-49: 40 CPs
- SR 50-52: 60 CPs
- SR 53-55: 80 CPs
- SR 56-59: 120 CPs
- SR 60-64: 200 CPs
- SR 65+: 300 CPs
(SR oznacza Rangę Umiejętności, a CP Punkty Rywalizacji)
Co do samych zmian: Blizzard póki co nie zdradza, za co zamierza wziąć się w pierwszej kolejności, sprzedając klasyczny zestaw banałów o wsłuchiwaniu się w opinię graczy i bla bla bla. Czyli standard. Jeśli jednak pojawią się jakieś konkrety, Gamedot oczywiście o wszystkim was poinformuje.
źródło: http://us.battle.net
0 Komentarzy