Optymalizacyjna tragedia w wykonaniu PlayerUnknown's Battlegrounds

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

Optymalizacyjne problemy pojawiły się już na PC i choć z czasem zostały znacznie zmniejszone, tak w przypadku konsol pojawiło się sporo obaw co do płynności gry. Jak się okazuje były one słuszne.

Według analizy wykonanej przez DigitalFoundry PUBG ma problemy z utrzymaniem... 15 klatek, a przekroczenie 20 stanowi dla niego nie lada wyzwanie. Co ciekawe nagłe spadki pojawiają się w dość nieoczekiwanych miejscach takich jak wnętrza budynków.

Choć na Xbox One X produkcja wygląda lepiej, to jednak nic nie wyszło z zapowiadanych 60 fps, bowiem tych uświadczymy standardowych 30. 

Jak więc widzimy deweloper nie dał rady mocy sprzętu Microsoftu, a Battlegrounds jest raczej średnio grywaną pozycją. Trzeba czekać i mieć nadzieję, że patche naprawią owe problemy. 

2 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

2 Komentarze

awatar
Bulbazuba (gość) 6 lat temu

Po piewsze gra trzyma 30 klatek, ale bardzo nierówno. 15 klatek to jest w lobby i podczas lotu samolotem. Na zwykłej One grafika wygląda jak na pc w very low, na X wygląda to lepiej ale dalej problemy są z wydajnością. Po drugie jak deweloper ma wykorzystać moc sprzętu, gdy procesor dalej jest na poziomie tablecików. Zalecam czytanie i oglądanie z uwagą zamiast pisać bzdurne artykuły.

0 Odpowiedz
awatar
paticzek1 (gość) 6 lat temu

No masakra

0 Odpowiedz
YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]