Optymalizacyjna tragedia w wykonaniu PlayerUnknown's Battlegrounds

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

Optymalizacyjne problemy pojawiły się już na PC i choć z czasem zostały znacznie zmniejszone, tak w przypadku konsol pojawiło się sporo obaw co do płynności gry. Jak się okazuje były one słuszne.

Według analizy wykonanej przez DigitalFoundry PUBG ma problemy z utrzymaniem... 15 klatek, a przekroczenie 20 stanowi dla niego nie lada wyzwanie. Co ciekawe nagłe spadki pojawiają się w dość nieoczekiwanych miejscach takich jak wnętrza budynków.

Choć na Xbox One X produkcja wygląda lepiej, to jednak nic nie wyszło z zapowiadanych 60 fps, bowiem tych uświadczymy standardowych 30. 

Jak więc widzimy deweloper nie dał rady mocy sprzętu Microsoftu, a Battlegrounds jest raczej średnio grywaną pozycją. Trzeba czekać i mieć nadzieję, że patche naprawią owe problemy. 

2 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

Binary Domain PS3 (gra używana)

Binary Domain PS3 (gra używana)

Binary Domain to gra akcji za stworzeniem, której stoi Toshihiro Nagoshi, kreator uznanej na całym świecie serii Yakuza. W jego nowej produkcji wejdziemy w świat ponurej...

30,00Do sklepu

2 Komentarze

awatar
Bulbazuba (gość) miesiąc temu

Po piewsze gra trzyma 30 klatek, ale bardzo nierówno. 15 klatek to jest w lobby i podczas lotu samolotem. Na zwykłej One grafika wygląda jak na pc w very low, na X wygląda to lepiej ale dalej problemy są z wydajnością. Po drugie jak deweloper ma wykorzystać moc sprzętu, gdy procesor dalej jest na poziomie tablecików. Zalecam czytanie i oglądanie z uwagą zamiast pisać bzdurne artykuły.

0 Odpowiedz
awatar
paticzek1 (gość) miesiąc temu

No masakra

0 Odpowiedz