Optymalizacyjne problemy pojawiły się już na PC i choć z czasem zostały znacznie zmniejszone, tak w przypadku konsol pojawiło się sporo obaw co do płynności gry. Jak się okazuje były one słuszne.
Według analizy wykonanej przez DigitalFoundry PUBG ma problemy z utrzymaniem... 15 klatek, a przekroczenie 20 stanowi dla niego nie lada wyzwanie. Co ciekawe nagłe spadki pojawiają się w dość nieoczekiwanych miejscach takich jak wnętrza budynków.
Choć na Xbox One X produkcja wygląda lepiej, to jednak nic nie wyszło z zapowiadanych 60 fps, bowiem tych uświadczymy standardowych 30.
Jak więc widzimy deweloper nie dał rady mocy sprzętu Microsoftu, a Battlegrounds jest raczej średnio grywaną pozycją. Trzeba czekać i mieć nadzieję, że patche naprawią owe problemy.
2 Komentarze
Po piewsze gra trzyma 30 klatek, ale bardzo nierówno. 15 klatek to jest w lobby i podczas lotu samolotem. Na zwykłej One grafika wygląda jak na pc w very low, na X wygląda to lepiej ale dalej problemy są z wydajnością. Po drugie jak deweloper ma wykorzystać moc sprzętu, gdy procesor dalej jest na poziomie tablecików. Zalecam czytanie i oglądanie z uwagą zamiast pisać bzdurne artykuły.
No masakra