Gears of War miało być mniej "męskie"

Filip 'Sirmann' Jankowski - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Gears of War miało być mniej "męskie" - gamedot.pl

Cliff Bleszinski w wywiadzie dla portalu Gamasutra wypowiedział się na temat swojej najpopularniejszej gry, Gears of War. Przy okazji opisał też swoje plany na przyszłość, po zakończeniu pracy w Epic Games (co stało się w 2012 roku).

 

Amerykański projektant zdradził, że w pierwotnym założeniu Gears of War miały być "Kompanią braci z potworami", a zamiast tego "jakoś wylądowaliśmy na Predatorze". Stąd też główny bohater uosabia raczej Arnolda Schwarzeneggera. Takie rozwiązanie rodem z kina lat 80. przyniosło wprawdzie powodzenie grze Epic Games, ale jednocześnie – zdaniem autora – nie pasowało zupełnie do jego pierwotnej wizji.

 

Bleszinski stwierdził że zamierza założyć nowe studio i skoncentrować się na produkcji gier na PC. Powiedział, że inspirację do tego posunięcia dały mu gry takie jak Minecraft Rust.

 

 

2 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

2 Komentarze

Feeler94 10 lat temu

Bleszinski powinien stworzyc Unreala kontynuującego tradycje Unreal Tournament I, bo pozostałe straciły ducha Arena Shooterów i Unreala, stały się bardzo brzydkimi i niezdarnymi mutantami, zabrakło Rippera, spieprzyli Flak Cannon, obrotówę też, wogóle, bronie wygladały brzydko... HUD uniemożlwia grę, bo życie, zbroja i amunicja jest tak mała, że muszę kompletnie odwrócić uwagę od tego, co się dzieje w walce... Przy tych częściach Blesziński nie miał chyba tyle do powiedzenia, co przy UT I. Z niecierpliwością czekam na dalsze dzieła Bleszińskiego!

0 Odpowiedz
Feeler94 10 lat temu

Bleszinski powinien stworzyc Unreala kontynuującego tradycje Unreal Tournament I, bo pozostałe straciły ducha Arena Shooterów i Unreala, stały się bardzo brzydkimi i niezdarnymi mutantami, zabrakło Rippera, spieprzyli Flak Cannon, obrotówę też, wogóle, bronie wygladały brzydko... HUD uniemożlwia grę, bo życie, zbroja i amunicja jest tak mała, że muszę kompletnie odwrócić uwagę od tego, co się dzieje w walce... Przy tych częściach Blesziński nie miał chyba tyle do powiedzenia, co przy UT I. Z niecierpliwością czekam na dalsze dzieła Bleszińskiego!

0 Odpowiedz
Filip 'Sirmann' JankowskiFilip 'Sirmann' Jankowski

Weteran gier o II wojnie światowej, wieloletni redaktor artykułów o rozrywce elektronicznej na Wikipedii, retrogracz. Miłośnik tego, co stare i na szczęście nie przestarzałe, oddany fan Europy Universalis.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]