- Strona główna
- Newsy
- Gears of war miało być mniej "męskie"
Gears of War miało być mniej "męskie"
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Cliff Bleszinski w wywiadzie dla portalu Gamasutra wypowiedział się na temat swojej najpopularniejszej gry, Gears of War. Przy okazji opisał też swoje plany na przyszłość, po zakończeniu pracy w Epic Games (co stało się w 2012 roku).
Amerykański projektant zdradził, że w pierwotnym założeniu Gears of War miały być "Kompanią braci z potworami", a zamiast tego "jakoś wylądowaliśmy na Predatorze". Stąd też główny bohater uosabia raczej Arnolda Schwarzeneggera. Takie rozwiązanie rodem z kina lat 80. przyniosło wprawdzie powodzenie grze Epic Games, ale jednocześnie – zdaniem autora – nie pasowało zupełnie do jego pierwotnej wizji.
Bleszinski stwierdził że zamierza założyć nowe studio i skoncentrować się na produkcji gier na PC. Powiedział, że inspirację do tego posunięcia dały mu gry takie jak Minecraft i Rust.
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Filip 'Sirmann' JankowskiWeteran gier o II wojnie światowej, wieloletni redaktor artykułów o rozrywce elektronicznej na Wikipedii, retrogracz. Miłośnik tego, co stare i na szczęście nie przestarzałe, oddany fan Europy Universalis.
Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
2 Komentarze
Bleszinski powinien stworzyc Unreala kontynuującego tradycje Unreal Tournament I, bo pozostałe straciły ducha Arena Shooterów i Unreala, stały się bardzo brzydkimi i niezdarnymi mutantami, zabrakło Rippera, spieprzyli Flak Cannon, obrotówę też, wogóle, bronie wygladały brzydko... HUD uniemożlwia grę, bo życie, zbroja i amunicja jest tak mała, że muszę kompletnie odwrócić uwagę od tego, co się dzieje w walce... Przy tych częściach Blesziński nie miał chyba tyle do powiedzenia, co przy UT I. Z niecierpliwością czekam na dalsze dzieła Bleszińskiego!
Bleszinski powinien stworzyc Unreala kontynuującego tradycje Unreal Tournament I, bo pozostałe straciły ducha Arena Shooterów i Unreala, stały się bardzo brzydkimi i niezdarnymi mutantami, zabrakło Rippera, spieprzyli Flak Cannon, obrotówę też, wogóle, bronie wygladały brzydko... HUD uniemożlwia grę, bo życie, zbroja i amunicja jest tak mała, że muszę kompletnie odwrócić uwagę od tego, co się dzieje w walce... Przy tych częściach Blesziński nie miał chyba tyle do powiedzenia, co przy UT I. Z niecierpliwością czekam na dalsze dzieła Bleszińskiego!