Paul Rustchynsky, reżyser Driveclub przyznał, że opóźnienie premiery gry praktycznie o rok (początkowo był to tytuł planowany na listopad 2013, wyjdzie jednak w październiku 2014) było spowodowane w dużej mierze przez dynamiczne menu gry. Należy przyznać, że wytłumaczenie to brzmi głupio… dopóki nie poznamy szczegółów całej sprawy.
Jak wiadomo – Driveclub będzie tytułem nastawionym na funkcje społecznościowe, tworzenie własnych klanów, umawianie się z przyjaciółmi na wspólne przejażdżki i bicie ich rekordów. Integralną częścią całego doświadczenia będzie też aplikacja na smartfony i tablety, która, mocno połączona z grą i stale informująca nas o nowych wyzwaniach. Dynamiczne menu ma nam towarzyszyć przy każdym zalogowaniu się, czy to z PS4 czy z jakiegokolwiek innego urządzenia - dlatego dopracowanie go to jeden z priorytetów twórców. Evolution Studios zależało na oddaniu uczucia ciągłego połączenia ze światem wiecznych wyścigów.
Stworzenie dynamicznego menu, które będzie przeskakiwać między platformami mobilnymi, a konsolą Sony tylko brzmi jak proste zadanie. Zaprojektowanie interfejsu użytkownika tak, by działał z padem i na ekranach dotykowych na szczęście nie jest jedyną innowacją poczynioną przez ostatnie miesiące. Driveclub ma bowiem zredefiniować standardy dźwięku w wyścigach, zaprezentować olśniewającą grafikę i dopracowaną kampanię dla jednego gracza.
Oby to wszystko się udało, bo wyjdzie nam z tego wielka klapa. A byłaby szkoda, bo branża gier potrzebuje nowego wielkiego wyścigu.
źródło: psblog.eu
1 Komentarz
idea tego menu bardzo mi się podoba - jesli wszystko bedzie chodzić płynnie i bezbolesnie to może nawet kupie dla tej gry ps4,. mimo to uwazam, ze sony powinno w jakiejkolwiek formie wypuscic drivecluba w listopadzie zeszlego roku, zgodnie z planem zeby ludzie mieli gdzie się scigac, a teraz to powinienem newsy o driveclub 2 już oglądać ;)