Już od jakiegoś czasu wiemy, że gra Overwatchzostała powiązana z normalnym modelem biznesowym – zatem już na starcie musimy zapłacić za grę. Odrzucono model free-to-play...Natomiast w tym tygodniu dowiedzieliśmy się o całkowicie darmowych aktualizacjach. Blizzard nie będzie zarabiał na nowych mapach czy kolejnych bohaterach (w premierowy roster wpisano 21 postaci).
Blizzard pozytywnie ocenia obecny model biznesowy. Developer jeszcze nie wie, w jaki sposób pieniądze będą zdobywane w okresie popremierowym. Na pewne przemyślenia jeszcze przyjdzie czas. Game director Jeff Kaplan w ramach rozmowy z przedstawicielem serwisu Eurogamer UK mówi o priorytetach – najpierw trzeba wydać grę, a dopiero potem przeanalizować sytuację. Jeśli Overwatch będzie fajne, grywalne (solidny fundament), to wtedy można rozkręcić biznes na wiele różnych sposobów.
Odczuwalnie podmiot developerski chce najpierw rozwinąć, stworzyć fanowską społeczność (dlatego otrzymujemy ważne elementy za friko). Sprawdzić jej dokładną charakterystykę. Przedwczesna dyskusja o pieniądzach może storpedować całe przedsięwzięcie.
Overwatch zadebiutuje w wiosennym okresie (2016) - najpóźniej 21 czerwca.
Źródło: VG247 UK
1 Komentarz
Paladins lepsze xd