Nowa reklama telewizyjna Xboksa One stara się, przy pomocy ujęć z Ryse: Son of Rome, pokazać jak intensywne wrażenia wywołuje granie na nowej platformie Microsoftu. Ostre cięcia w grze studia Crytek są ponoć tak realistyczne, że aż trzeba iść do lustra, by sprawdzić czy się żyje... przypomina to styl promowania konsol z poprzednich epok, jednak wciąż ma w sobie coś chwytliwego:
Jak widać, XOne jest coraz mocniej promowany w telewizji jednak... całej akcji brakuje odpowiedniego hasła, by mogła konkurować z kampanią Sony „robimy to dla graczy” (#4thePlayers).
Wypada jednak przyznać, że Microsoft jest konsekwentny i to już któraś z kolei partia reklam. Wcześniej mogliśmy m.in. przygotowywać się na premierę sprzętu, zobaczyć jak funkcjonuje logowanie przez Kinecta i zbadać zaproszenie do gry.
Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy