Premiera Xboksa One za dziesięć dni – maszynka marketingowa ruszyła na dobre.
Objawia się to przede wszystkim reklamą w ulubionym medium Microsoftu (takie możemy przynajmniej odnieść wrażenie po wystąpieniach przedstawicieli firmy), czyli telewizji. Polska została oczywiście zaniedbana w tym względzie – możemy jednak sprawdzić spoty nowej platformy za pośrednictwem sieci:
Jak widać, promuje się przede wszystkim kontrolę głosem, wydawanie poleceń konsoli i kontaktowanie się z przyjaciółmi po drugiej stronie kabla. Szkoda tylko, że wszystkie opcje są tak bardzo nakierowane na to, by działać w USA... oznacza to przecież, że naprawdę trudno będzie wprowadzić je nawet na innych „głównych” rynkach w Europie, nie wspominając już o naszym.
Warto także dodać, że gry wydawane przez Microsoft są już skończone i pojechały do sklepów, co możemy sprawdzić na zdjęciach:
Aż chciałoby się przytulić taką paletę...
1 Komentarz
TYLKO PS4 !!