- Strona główna
- Newsy
- Kość pamięci przeszkodą dla full hd w xboksie one?
Kość pamięci przeszkodą dla Full HD w Xboksie One?
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Wiele mediów zadaje sobie pytanie, dlaczego PlayStation 4 obsługuje więcej gier w rozdzielczości 1080p niż Xbox One? Odpowiedź znalazł w wywiadzie dla GamingBolt starszy producent ze studia Rebellion Games, odpowiedzialnego między innymi za Sniper Elite 3.
W opinii Jean-Baptiste'a Bolcato problem kryje się w kości pamięci eSRAM. Bolcato twierdzi, że "z tak małym buforem superszybkiej mapięci RAM nie da się zrobić wszystkiego w 1080p". W związku z tym maszyna Microsoftu jest trudniejsza do programowania od PlayStation 4.
O magiczne liczby "1080p" (rozdzielczość Full HD) i "60 fps" (liczba klatek na sekundę) nieprzerwanie toczy się dyskusja między zwolennikami XOne a PS4. Liczne problemy konsoli Microsoftu z realizacją tych haseł zdają się przemawiać na korzyść konkurenta.
Źródło: gamingbolt.com
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Filip 'Sirmann' JankowskiWeteran gier o II wojnie światowej, wieloletni redaktor artykułów o rozrywce elektronicznej na Wikipedii, retrogracz. Miłośnik tego, co stare i na szczęście nie przestarzałe, oddany fan Europy Universalis.
Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Dobry argument do wojny fanboyów ps4vsXone ;) poleje się jad. Osobiście wolę Sony od zawsze, ale jeśli była by możliwość fajnie byłoby mieć obie konsole.