Kość pamięci przeszkodą dla Full HD w Xboksie One?

Filip 'Sirmann' Jankowski - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Kość pamięci przeszkodą dla Full HD w Xboksie One? - gamedot.pl

Wiele mediów zadaje sobie pytanie, dlaczego PlayStation 4 obsługuje więcej gier w rozdzielczości 1080p niż Xbox One? Odpowiedź znalazł w wywiadzie dla GamingBolt starszy producent ze studia Rebellion Games, odpowiedzialnego między innymi za Sniper Elite 3.

 

W opinii Jean-Baptiste'a Bolcato problem kryje się w kości pamięci eSRAM. Bolcato twierdzi, że "z tak małym buforem superszybkiej mapięci RAM nie da się zrobić wszystkiego w 1080p". W związku z tym maszyna Microsoftu jest trudniejsza do programowania od PlayStation 4.

 

O magiczne liczby "1080p" (rozdzielczość Full HD) i "60 fps" (liczba klatek na sekundę) nieprzerwanie toczy się dyskusja między zwolennikami XOne a PS4. Liczne problemy konsoli Microsoftu z realizacją tych haseł zdają się przemawiać na korzyść konkurenta.

 

Źródło: gamingbolt.com

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

mikslim 10 lat temu

Dobry argument do wojny fanboyów ps4vsXone ;) poleje się jad. Osobiście wolę Sony od zawsze, ale jeśli była by możliwość fajnie byłoby mieć obie konsole.

0 Odpowiedz
Filip 'Sirmann' JankowskiFilip 'Sirmann' Jankowski

Weteran gier o II wojnie światowej, wieloletni redaktor artykułów o rozrywce elektronicznej na Wikipedii, retrogracz. Miłośnik tego, co stare i na szczęście nie przestarzałe, oddany fan Europy Universalis.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]