Być może to kuriozalna wiadomość w dobie Battlefielda 4, ale pierwsza planowana gra studia Respawn Entertainment (notabene też wydawana przez Electronic Arts) nie umożliwi modelowania planszy pociskami z mechów.
Podczas gdy w grze DICE możliwe jest niszczenie obiektów, w których chowają się kamperzy, w Titanfall pozostaną oni bezkarni. Nawet potężne mechy swoimi narzędziami destrukcji nie przebiją chociażby ścian.
Rzecznik Respawn Entertainment na forum studia tłumaczy pokrętnie:
Choć mam na uwadze korzyści wynikające z penetracji pocisków w taktycznym shooterze, ze względu na sposób gry nie jestem pewien, ile czasu należałoby temu poświęcić.
Wynika z tego, że twórcy najzwyczajniej w świecie dają samym sobie fory. A może po prostu chodzi o brak umiejętności? Członkowie Respawn Entertainment – byli twórcy serii Call of Duty – w swoich dotychczasowych dokonaniach nigdy nie eksperymentowali z modelami zniszczenia.
Titanfall będzie miał premierę w marcu 2014 roku. Nowa gra ze stajni EA dotrze na PC, Xboksa 360 i Xboksa One. Wersja na PlayStation 4 nie jest planowana.
1 Komentarz
Heh, gra przyszłościowa, to beton mają sto razy bardziej wytrzymały i się nie rozpada :D Poza tym, za dużo wybuchowej broni przy Tytanach, plansza by się za szybko niszczyła.