- Strona główna
- Newsy
- Wiedźmin 3: dziki gon – pierwszy patch nie jest duży, wprowadza ważne zmiany
Wiedźmin 3: Dziki Gon – pierwszy patch nie jest duży, wprowadza ważne zmiany
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
CD Projekt RED dotrzymało obietnicy złożonej fanom gry Wiedźmin 3. Patch, serwowany na jutrzejszą premierę, po pierwsze nie szokuje rozmiarem (PS4 – 482MB; XOne - 588MB). Po drugie rzeczywiście wprowadza pożyteczne zmiany.
Poprawiono ogólną stabilność/wydajność. Wyeliminowano niedoróbki wychwycone przy algorytmach AI. Walka otrzymała lepszy balans (poziom wyzwania) – to samo tyczy się otrzymywanych przez Białego Wilka zadań. Usunięto pomniejsze błędy przy mapie i systemie dialogowych. Dodano wsparcie dla przyszłych DLC, zoptymalizowano interfejs użytkownika. Łódź została połączona z lepszym odwzorowaniem fizyki.
Warto nadmienić, że łatka wprowadza do wersji na konsolę XOne dynamiczne skalowanie rozdzielczości (z 900p do 1080p). Produkt kierowany do konkurencyjnego PS4 obsługuje natywne Full HD.
Źródło: Videogamer
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Co dzień to patch. Aktualna wersja to 1.03.
Wprowadza następujące zmiany: Improves stability in gameplay and the UI Improves performance especially in cutscenes and gameplay Fixes grass and foiliage popping that can occur after density parameters change Improves Nvidia Hairworks performance Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset Sharpen Postprocess settings extended from Off/On to Off/Normal/High Improves menu handling Improves input responsiveness when using keyboard Corrects an issue with stamina regeneration while sprinting Fixes a cursor lock issue that sometimes occcurs when scrolling the map Generally improves world map focus Corrects a bug where player was able to fire bolts at friendly NPCs Corrects an issue in dialog selections Corrects some missing translations in the UI Minor SFX improvements - Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water Rostan Muggs is back Adds Japanese language support (text and voice-over) Adds Korean language support (text only)