Wiedźmin 3 będzie korzystać z technologii Nvidia HairWorks

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Wiedźmin 3 będzie korzystać z technologii Nvidia HairWorks - gamedot.pl

Z Nvidia HairWorks nie ma co żartować - firma ponownie pokazała, że ewolucja technologii kart graficznych leci do przodu. System, który generuje owłosienie na komputerowo wygenerowanych ciałach, został pierwszy raz pokazany już w 2008 roku i od tego czasu uległ zdecydowanej poprawie. Producent posłużył się przy najnowszej prezentacji przykładem rodzimego Wiedźmina 3, w którym tak podstawowi przeciwnicy jak wilki będą posiadać - uwaga, uwaga - ponad 200 tys. włosów. Oczywiście, nie będą one jedynymi modelami potraktowanymi systemem HairWorks. Ostatni raz mogliśmy zobaczyć tę technologię w akcji w Call of Duty: Ghosts - wtedy była ona jednak przedmiotem drwin (nie dziwota, kiedy jeden pies jest technologicznie bardziej zaawansowany od całej gry...). W przypadku Wieśka o takich żartach mowy raczej nie będzie. Pozostaje tylko pytanie - czy komputery i konsole będą w stanie pociągnąć Wiedźmina 3 na pełnych detalach i z systemem HairWorks? Przekonamy się o tym dopiero 24 lutego 2015 roku.

 

 

 

Źródło: destructoid.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]