Po premierze Watch Dogs nie brakowało krytycznych głosów wytykających, że gra jest dużo brzydsza niż w chwili gdy ją pokazywano po raz pierwszy, na E3 2012. Okazuje się jednak, że da się to naprawić.
Moder kryjący się pod pseudonimem TheWorse odblokował opcje ustawień grafiki, dzięki którym zwiększono m.in. intensywność mgły i wybuchów. „Odkrycie” to sprawiło, że Watch Dogs zaczęło wyglądać tak jak pierwsze prezentacje gry. Zobaczcie sami:
To oczywiście początek pecetowej drogi ku upiększaniu tytułu Ubisoftu do poziomu znanego z pierwszego zwiastuna. Oby udało się go osiągnąć jak najszybciej!
Ta gra, w wersji PC wygląda dokładnie tak, jak ją prezentowano. A to że w plikach można zmienić fizykę Havoka, czy inne FOV-y, Ambient-y, nie znaczy, że ktoś to specjalnie przed wydaniem gry pozmniejszał. No ale ... z wiatrakami się nie walczy ;)
Bez modów, dla porównania w HD i na mniejszej rozdzielczości z różnymi detalami.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
4 Komentarze
Linki do pełnych rozmiarów http://www.iv.pl/images/20466470735524409127.jpg http://www.iv.pl/images/61596545712749557910.jpg
Ta gra, w wersji PC wygląda dokładnie tak, jak ją prezentowano. A to że w plikach można zmienić fizykę Havoka, czy inne FOV-y, Ambient-y, nie znaczy, że ktoś to specjalnie przed wydaniem gry pozmniejszał. No ale ... z wiatrakami się nie walczy ;) Bez modów, dla porównania w HD i na mniejszej rozdzielczości z różnymi detalami.
Mod modem ale to zasługa graczy a nie jakieś śmiesznej firemki
No właśnie. Oby jak najszybciej.