Twórcy Halo: "Musieliśmy w końcu odejść od trybu split-screen"

Orzeł - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Twórcy Halo: "Musieliśmy w końcu odejść od trybu split-screen"

Gry spod szyldu Halo były zawsze znane z bardzo dynamicznego trybu multiplayer oraz tego, że jako jedne z nielicznych przez długie lata utrzymywały tradycję implementowania trybu split-screen. Wielu z was zapewne nie pamięta nawet, jak taki tryb wygląda. :)

 

Ale i twórcy Halo musieli, koniec końców, zrezygnować z tego pomysłu, pomimo wielu protestów ze strony graczy, a nawet samych twórców. Kevin Franklin z firmy 343 Industries, która pracuje obecnie nad Halo 5: Guardians, odniósł się w kilku słowach do sprawy.

 

"Naszemu zespołowi było ciężko porzucić ideę split-screen. Prawdopodobnie zdążyliście się zapoznać ze wszystkimi szczegółami wokół tej decyzji, o tym, co zostało powiedziane i tak dalej. Pozwólcie, że przybliżę wam moją perspektywę: kiedy zacząłęm się przyglądać kampanii w grze, zafascynowało mnie to, jak duży nacisk położyli nasi ludzie na kooperację pomiędzy graczami. Zamierzam przejść kampanię od początku do końca z z innymi graczami i naprawdę podziwiam ich pracę. Ta funkcjonalność to naprawdę ogromna rzecz, który w dodatku miesza wiele rzeczy.

 

Franklin opowiedział też trochę o pozostałych trybach rozgrywki multiplayer, które powinny wynagrodzić graczom brak trybu split-screen.

 

Wiecie, mamy tutaj Blue Team, który ekscytuje wielu fanów. Od strony trybu Warzone, dostajemy możliwość staczania ogromnych bitew. 24 graczy. To świetne doświadczenie, dołączyć do gry i widzieć tę epickość na ekranie - możemy tu zobaczyć nawet dwudzieścia pojazdów jednocześnie. W trybie Areny zaś mamy drużyny po czterech graczy. Obserwujemy, jak tworzą oni zespoły eSportowe i jest to coś, co chcemy wspierać.


Naszym ludziom było ciężko odpuścić tryb split-screen, ale musieliśmy podjąć taką decyzję i w końcu ruszyć dalej.

 

Jesteście fanami serii Halo? Jak przyjęliście wieść, że seria odpuszcza sobie tryb podzielonego ekranu?

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

OrzełOrzełOto ja - domorosły webmaster, koder, przedsiębiorca, dziennikarz oraz wielbiciel gier muzycznych i myszoskoczków. Nocami marzę o tworzeniu gier, ale za dnia skupiam się na innych fajnych i ważnych rzeczach, dla odmiany możliwych do zrealizowania.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]