Twórca Playerunknown Battleground's wyjaśnia powody konfliktu z Epic Games

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Twórca Playerunknown Battleground's wyjaśnia powody konfliktu z Epic Games - gamedot.pl

 

 

Pod koniec ubiegłego tygodnia informowaliśmy o oficjalnych obawach twórców PUBGa spowodowanych dodaniem do Fortnite trybu battle royal. Spotkało się to z natychmiastową krytyką fanów nie tylko produkcji Epic Games i zarzutami o próbę przywłaszczenia sobie całego gatunku przez Bluehole. 

Teraz przedstawiciel Chang Han Kim postanowił bardziej sprecyzować stanowisko swojej firmy. Główny problem stanowi nie sama rozgrywka, a... Epic Games. Dodatkowo zaznaczył, że w bieżącym roku ukazał się już jeden tryb battle royal do GTA Online i nie było żadnych protestów z ich strony. 

W tym wypadku autorzy do napędzania Playerunknown Battleground's używają silnika Unreal Engine i ze względu na ogromny sukces muszą płacić znacznie większe sumy za licencję właścicielowi, czyli Epic. 

Kwota jest uzależniona od liczby sprzedanych egzemplarzy - średnio wynosi 5% płatnych co kwartał. 

Według Chang Han Kim Epic Games promuje swą technologię mówiąc o wsparciu niezależnych autorów korzystających z Unreal Engine, a Bluehole odniosło ogromny sukces jako deweloper niezależny. I tutaj jest pies pogrzebany. 

Na koniec zaznaczył, że wraz z rozwojem PUBGa będą oni nieodpłatnie wspierać konkurencję. 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]