Fairfax McCandlish z Respawn Entertainment w poście na oficjalnym forum firmy wyjaśnił, że Titanfall w zamierzeniach miał nagradzać różne style rozgrywki. W związku z tym w grze możemy wybrać, czy chcemy postawić na czystą celność, zręczność, siłę ognia lub większą przeżywalność. Przykładowo, gracze posiadający umiejętność manewrowania mogą zdobywać przewagę za pomocą akrobacji i zaskakiwania przeciwników z użyciem inteligentnego pistoletu. Z kolei ktoś, komu nie przeszkadza stanie w samym centrum pola bitwy, może przywołać Tytana i skupiać na sobie całą uwagę, prowadząc dłuższe pojedynki z mechami wroga. Twórcy są wprawdzie świadomi popularności serwerów typu 'sniper only' w innych grach, lecz w wypadku swojego Titanfalla postanowili oni w całości postawić na asymetryczną rozgrywkę, w której liczyć się będą wcześniej wspomniane, zróżnicowane umiejetności.
Jeżeli nie udało Wam się zapoznać z rozgrywką podczas krótkich, otwartych testów wersji beta gry, to będziecie mogli spróbować swoich sił już po oficjalnej premierze gry Titanfall, która nastąpi 13 marca na PC, X360 i XONE.
Źródło: vg247.com
1 Komentarz
No i dobrze, brakowało mi gry tego typu na PC i wkurzało faworyzowanie snajperów.