Titanfall: brak kampanii dla jednego gracza utrudnia promocję gry

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Titanfall: brak kampanii dla jednego gracza utrudnia promocję gry - gamedot.pl
Twórcy Titanfall w odważny sposób porzucili kampanię dla jednego gracza, wiąże się z tym jednak kilka problemów – przede wszystkim związanych z marketingiem. Bez zaplanowanych z góry zdarzeń typowych dla trybów fabularnych trudno bowiem skompilować zwiastuny w tak efektowny sposób jak np. w przypadku serii Call of Duty.
 
Drew McCoy (producent) w swym poście na forum NeoGAF dzieli się problemami jakie napotkano podczas promowania Titanfalla:
 
„To co zrobiliśmy znacznie różni się od większości FPS-ów.”
 
„Zdecydowaliśmy się pokazywać 3-5 minutowe zwiastuny oparte przede wszystkim na rozgrywce, by pokazać styl naszej gry.”
 
„Na imprezy takie jak Gamescom czy PAX braliśmy ekstremalnie wczesną pre-alphę Titanfalla, by pokazać zwykłym graczom o co nam chodzi. Żaden marketing nie zastąpi bowiem własnych wrażeń z obcowania z grą.”
 
 
Obawy co do promocji są chyba jednak na wyrost – od kiedy nad studiem czuwa Electronic Arts i Microsoft raczej nie ma szans  na to, by gra sprzedała się słabo i była nieobecna w mediach. Na taki luksus może sobie pozwolić mało które nowe studio, nawet jeśli przygotowuje coś tak ciekawego jak strzelanina między ludźmi i mechami. 
 
 
źródło: oxm
0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]