Długa prezentacja gry Conan Exiles

hraboll - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Obejrzyj transmisję na żywo z kanału na stronie www.twitch.tv
 

Studio FunCom wreszcie pokazuje konkretny materiał z całkiem ciekawego Conan Exiles. Premiera pełnego buildu to jeszcze odległa sprawa. Jednak już teraz developer obiecuje eksplorację rozległych światów czy rozwinięty mechanizm tworzenia postaci. Postaram się wybrać dla Was najciekawsze informacje.

 

  • Religia jest istotna (można ją zgłębiać; przyswajać nowe fakty na jej temat). Zdobywając przychylność bogów (zawsze wybieramy jedno bóstwo), otrzymujemy dostęp do specjalnych mocy, broni czy przedmiotów.
  • Na starcie nie jesteśmy wrzucani w zwyczajną, pustą „piaskownicę”. Środowisko - składające się z wydm, tropikalnych oaz czy zrujnowanych miast – skrywa przed nami wiele tajemnic. Warto choćby zwiedzać starożytne ruiny. Poznamy cywilizacje, jakie kształtowały przeszłość rozległej krainy.
  • Dla omawianej gry kluczowa jest walka w zwarciu (broń powoli traci swoje właściwości) oraz eksploracja mapy (typowy survival, potyczki z unikalnymi bossami, zbieranie drogocennego łupu czy wreszcie zwiedzanie tradycyjnych lochów).
  • Oczywiście pewna narracja jest obecna, ale FunCom nie skupia się na fabule – to nie jest tradycyjne RPG. Gracze sami odnajdują pewne skrawki historii - bazujących głównie na prozie Roberta E. Howarda.
  • Zabawa może być rozkręcana także na własnym serwerze – wczesny dostęp pozwala formować grupę około 70 graczy (na każdym serwerze).
  • Serwery zostaną podpięte pod pewne ustawienia. Można choćby wyłączyć najazdy wroga na naszą bazę, gdy akurat nie jesteśmy aktywni. Programiści wspominają o możliwości zatrudnienia mniejszych grup najemników. To oni będą wspierać naszą obronność.
  • Podział na klasy nie zostanie wprowadzony. Zaś magię zobaczymy dopiero w późniejszych buildach. Podobnie napiszemy o wierzchowcach.
  • FunCom chce unikać mikrotransakcji. Informacje dotyczące tradycyjnej wyceny zostaną przekazane w późniejszym terminie.
  • Rozwój postaci to tradycyjne podbijanie statystyk. Wspomina się też o odblokowywaniu schematów rzemieślniczych, schematów budowy.
  • Postacie niezależne mogą zostać zniewolone. Wykorzystamy ich umiejętności do własnych celów.
  • Gracze mogą formować klany, które uznajemy za mniej lub bardziej rozwinięte społeczności.
  • Podczas faktycznej rozgrywki nie uświadczymy ekranów loadingu.

 

Early Access na platformie Steam zostanie aktywowany 31 stycznia. Potem przyjdzie czas na wiosenny debiut w środowisku konsoli XBO. Wersja dla PS4? To akurat materiał na późniejszą dyskusję

 

Źródło: Dualshockers

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]