Tearaway – jak tworzono nową jakość

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Tearaway – jak tworzono nową jakość - gamedot.pl
To, że Tearaway powstało jest spowodowane „pomysłem 5 gości z Media Molecule”, którzy w odważny sposób przedstawili swoje wizje Sony. Po latach, gdy już wydano obie części LittleBigPlanet można było przystąpić do tworzenia kolejnego nowego projektu, w którym znów najważniejsze jest eksperymentowanie. Opowiadają o tym przedstawiciele studia w wideo przygotowanym na potrzeby konferencji CES 2014:
 
 
Tearaway nie bez powodu zgarnia nagrody za najlepszy design, za kreatywne wykorzystanie możliwości PS Vita czy za projekt świata gry. Miejmy nadzieje, że studio także w swym projekcie na PS4 da radę popisać się kreatywnością na podobnym poziomie.
0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]