To, że Tearaway powstało jest spowodowane „pomysłem 5 gości z Media Molecule”, którzy w odważny sposób przedstawili swoje wizje Sony. Po latach, gdy już wydano obie części LittleBigPlanet można było przystąpić do tworzenia kolejnego nowego projektu, w którym znów najważniejsze jest eksperymentowanie. Opowiadają o tym przedstawiciele studia w wideo przygotowanym na potrzeby konferencji CES 2014:
Tearaway nie bez powodu zgarnia nagrody za najlepszy design, za kreatywne wykorzystanie możliwości PS Vita czy za projekt świata gry. Miejmy nadzieje, że studio także w swym projekcie na PS4 da radę popisać się kreatywnością na podobnym poziomie.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy