Główna myśl przyświecająca Tearaway to tworzenie wszystkich obiektów w grze z jednego arkuszu papieru – takie projekty powstają przy pomocy nożyczek, kleju i farb, i lądują potem w gotowym tytule. Udowadnia to kolejna prezentacja wprost z siedziby Media Molecule:
Jedyne czego można żałować po obejrzeniu tego wideo to, to że Tearaway trafi tylko na PS Vita. Z drugiej strony jednak, żadna inna konsola nie byłaby w stanie udostępnić wszystkich opcji tego (ślicznego) tytułu.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy