Double Damage, to kolejna firma, która miała ambitne plany stworzenia wielkiej produkcji w uniwersum Gwiezdnych Wojen, ale ostatecznie została olana przez Electronic Arts.
Warto zaznaczyć, iż jest to ekipa odpowiedzialna za inny kosmiczny projekt, mający swą premierę w 2015 roku - Rebel Galaxy (nie zebrał on zbyt wysokich ocen, które oscylowały na poziomie 64-76%). Jak zdradził Travis Baldree ekipa zrobiła wstępny prototyp strzelanki umieszczonej w świecie Star Wars. Miała ona posiadać pełnoprawną kampanię fabularną, aczkolwiek rozgrywka miała charakteryzować się gatunkiem X-Wing (figurkowa gra bitewna).
Choć studio nie myślało, by chwalić się przed EA swym pomysłem, to po stworzeniu prezentacji ostatecznie zdecydowali się do nich zgłosić. Przedstawiciel Elektroników o dziwo przyjrzał się materiałom z zainteresowaniem, ale ostatecznie wydawca nie zdecydował się podjąć konkretnych rozmów z członkami załogi Baldree. Więc porzucili oni cały projekt.
Nie było, by może w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że upubliczniono krótki gameplay z niedoszłej gry. Dzięki temu możemy sami przekonać się, czy byłby w tym jakiś potencjał.
1 Komentarz
Kiedyś przy kupnie pierwszego komputera otrzymałem podobną grę z taką różnicą, że była boska... Gameplay, efekty, obstacle, itp.
Nie wiem może z 10 lat już minęło. Ale jeśli po 10 latach tworzą takie g...o to nie ma co się dziwić iż EA zrezygnowała. Tym bardziej iż mają sukcesy, np: Star Wars: wyścigi niczym Anakin.
Junk...