- Strona główna
- Newsy
- Studio arkane wprowadza przemyślane zmiany do koncepcji znanej z dishonored
Studio Arkane wprowadza przemyślane zmiany do koncepcji znanej z Dishonored
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Studio Arkane bez wątpienia uszanuje fundament produkcji rozpoczynającej serię Dishonored. „Dwójka” to szansa do spróbowania czegoś nowego, ale nikt nie zaczyna swojej pracy od „0”. Każdy element pierwowzoru można przeanalizować, a potem usprawnić. Co-creative director Harvey Smith wymienia tu np. walkę z wykorzystaniem ostrza, mechanikę stealth oraz interfejs użytkownika.
Dishonored 2 pozostaje grą wyboru – to gracz kreuje swoje doznania. Widać to już w kwestii wyboru grywalnej postaci. Chcemy finezyjnego działania lub stawiamy na siłę i brutalność. To znaczące poszerzenie znanej fanom koncepcji. Dalsze zmiany będą efektem poważnych przemyśleń.
Źródło: Polygon
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy