Studio Arkane wprowadza przemyślane zmiany do koncepcji znanej z Dishonored

hraboll - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Studio Arkane wprowadza przemyślane zmiany do koncepcji znanej z Dishonored - gamedot.pl

Studio Arkane bez wątpienia uszanuje fundament produkcji rozpoczynającej serię Dishonored. „Dwójka” to szansa do spróbowania czegoś nowego, ale nikt nie zaczyna swojej pracy od „0”. Każdy element pierwowzoru można przeanalizować, a potem usprawnić. Co-creative director Harvey Smith wymienia tu np. walkę z wykorzystaniem ostrza, mechanikę stealth oraz interfejs użytkownika.

 

Dishonored 2 pozostaje grą wyboru – to gracz kreuje swoje doznania. Widać to już w kwestii wyboru grywalnej postaci. Chcemy finezyjnego działania lub stawiamy na siłę i brutalność. To znaczące poszerzenie znanej fanom koncepcji. Dalsze zmiany będą efektem poważnych przemyśleń.

 

Źródło: Polygon

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]