Star Citizen – proceduralne generowanie planet i płynne lądowanie

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Star Citizen – proceduralne generowanie planet i płynne lądowanie - gamedot.pl

Gra Star Citizen rzecz jasna stopniowo obrasta w nowe elementy. Cloud Imperium Games postanowiło pochwalić się planetami, jakie można generować w sposób proceduralny. To nie wszystko – developer rezygnuje bowiem z ekranów ładowania treści – znaczy ogranicza ich zastosowanie do absolutnego minimum.

 

 

W materiale od developera wszystko zaczyna się od hangaru. Potem stopniowo przemieszczamy się do przestrzeni kosmicznej. Rzeczywisty gameplay (od 3:15) natomiast pokazuje nam sekwencję lądowania naszego statku. Cóż, wygląda to naprawdę efektownie – już we wczesnej wersji.

 

 

Warto podkreślić, że Star Citizen otrzymało od fanów ogromne fundusze. 12 grudnia przebito się przez granicę 100 milionów dolarów (!). Koszt wyprodukowania takiego Wiedźmina 3 szacuje się na 81 mln$ - to tak dla porównania.

2 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

2 Komentarze

awatar
Ketro (gość) 9 lat temu

Ta gra to największa klęska w dziejach ludzkości.

0 Odpowiedz
awatar
Frosty (gość) 9 lat temu

Wiesz co mówisz, w końcu grałeś w gotowy produkt :P

0 Odpowiedz
hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]