Sony podpowiada jakie jest najlepsze miejsce do grania

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Sony podpowiada jakie jest najlepsze miejsce do grania - gamedot.pl

Nowy klip nawiązujący do kampanii #4ThePlayers, którą rozpoczęły wspomnienia z kolejnych generacji PlayStation, to następny dowód silnego marketingu Sony. Tym razem materiał pokazuje ile gier zmierza na nową konsolę firmy. W rytm dynamicznej muzyki przewijają się takie marki jak Killzone: Shadow Fall, Driveclub, inFamous: Second Son, Knack, The Order: 1886, Injustice: Gods Among Us, War Thunder i LEGO Marvel Super Heroes.

 

 

Dodatkowo pochwalono się nadchodzącymi 24 tytułami na wyłączność, ekskluzywną zawartością do Assassin's Creed IV: Black Flag, Watch Dogs i Destiny, grami indie zmierzającymi na PS4, remote playem (streamowanie obrazu na PS Vita) i 180 grami, które powstają aktualnie na ten sprzęt...

 

Wygląda to bardzo przekonująco – jeśli efekt końcowy będzie wywoływał podobne emocje co to wideo, to myślę, że wszyscy powinniśmy być zadowoleni.  

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]