Czas na wspominki i atak nostalgii. Zbliżająca się premiera PlayStation 4 to dobry pretekst, by przypomnieć sobie przełomowe momenty z życia tej marki.
Brytyjski oddział Sony przygotował, więc specjalny film pokazujący w przyspieszonym tempie zmiany jakie od 1995 roku do życia graczy wprowadził ten niepozornie startujący brand. Oczywiście bardziej niż na technologii skupiono się lifestyle'u i zaprezentowaniu PlayStation jako stałego elementu wystroju pokoju młodych ludzi. Całość kończy wymowny slogan „This is for the Players” oraz twitterowy hashtag „4thePlayers”, który błyskawicznie zaczął rozprzestrzeniać się po mediach społecznościowych:
Trzeba przyznać, że to bardzo chwytliwe hasło, które pomoże kampanii promocyjnej PlayStation 4, będącej największym tego typu przedsięwzięciem w historii firmy.
Fani marki wychwycą na tym filmie masę smaczków (przede wszystkim leżące na ziemi pudełka z kultowymi grami) – wśród których na pierwszy plan wybija wmontowanie dźwięków towarzyszących odpalaniu każdej generacji PlayStation. Na samą myśl o nich przechodzą ciarki...
Konsola rozpocznie nowy rozdział w historii Sony już 29 listopada tego roku. Oby był tak udany jak powyższe wideo.
0 Komentarzy