- Strona główna
- Newsy
- Shadow of mordor uboższy dla poprzedniej generacji konsol
Shadow of Mordor uboższy dla poprzedniej generacji konsol
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Middle-earth: Shadow of Mordor – kolejna gra z uniwersum Władcy pierścieni – zawiera system Nemesis, który odpowiada za generowanie orków o indywidualnym stylu walki, randze i osobowości. Tym ciekawsze, że Monolith zapowiada jak najmniejsze różnice w grze między poprzednią a obecną generacją konsol. Mimo to PS4 i Xbox One ulepszą dodatkowo świat gry w porównaniu z PlayStation 3 i Xboksem 360.
W wywiadzie dla IGN reżyser gry Michael de Plater zaznaczył, że studio koncentruje się na obecnej generacji plaftorm do gry, jednak nie pozostawia na pastwę losu X360 i PS3. Stąd też mechanika gry ma pozostać taka sama dla obu generacji, a najnowsze maszyny będą przede wszystkim obsługiwać dużo bardziej rozbudowany system Nemesis.
Shadow of Mordor.trafi jeszcze w tym roku na platformy PC, PS3, PS4, X360 i XOne.
Źródło: destructoid.com
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Filip 'Sirmann' JankowskiWeteran gier o II wojnie światowej, wieloletni redaktor artykułów o rozrywce elektronicznej na Wikipedii, retrogracz. Miłośnik tego, co stare i na szczęście nie przestarzałe, oddany fan Europy Universalis.
Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy