Hideki Kamiya, reżyser skasowanego przez Microsoft projektu Scalebound (a także reżyser Devil May Cry, Viewtiful Joe, Okami czy Bayonetty) wypowiedział się dość osobiście na temat tego smutnego zdarzenia. Przerywając swe milczenie na Twitterze słynny twórca gier akcji przeprosił każdego kto czekał na jego nową produkcję, obiecał że wciąż będzie tworzył nowe gry i pracował jeszcze mocniej, by uniknąć takiego zawodu w przyszłości:
As you may have already heard, Scalebound has unfortunately been canceled. I'm very sorry to everyone who was looking forward to this game.
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) 11 stycznia 2017
Sorry to bring you such bad news at the start of the year. All I can do for you is to promise to keep delivering fun games.
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) 11 stycznia 2017
I'll work extra hard to never have to let you down like this again, so I hope you will keep watching over us in the future too.
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) 11 stycznia 2017
Miło widzieć takie zaangażowanie. Szkoda, że z drugiej strony barykady wyszedł tylko suchy komunikat.
Nie twierdzę, że to źle, ze skasowano Scalebound. Możliwe, że faktycznie gra nie była dobra, nie dałaby rady utrzymać odpowiedniego poziomu itd. jednak ktoś z Microsoftu mógłby trochę bardziej emocjonalnie do tego podejść i w podobnym tonie przeprosić graczy, którzy kupowali Xboksa One m.in. z myślą o tym, że będzie na nim tytuł na wyłączność od Platinum Games.
0 Komentarzy