Rocket League jeszcze w czerwcu zeszłego roku nazywano fenomenem ze względu na przekroczenie granicy 15 milionów graczy, którzy wbijają piłkę do bramki swoimi skaczącymi samochodami. Jak zatem dziś określić tę grę, skoro trafiła ona już na sprzęty 25 milionów graczy (na PC, PS4 i XOne)? Przecież to prawdziwy kolos!
Psyonix ujawniło, że przy ich produkcji spędzono już w sumie 22129610059 minut - z czego zdecydowana większość w trybach rankingowych.
Miło patrzeć jak coś tak prostego i tak dobrze wykonanego odnosi sukces, o którym marzą gigantyczne studia pokroju EA, Ubisoftu czy Activision. Jak widać nie trzeba mieć budżetów tych gigantów, by stać się fenomenem - zresztą świat gier udowodnił to już nie raz.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
To prawda. Fenomen gry zachwyca. Szkoda tylko że nasi "bogowie" od PS4 blokują cross-platformowe granie.