Quantum Break z kłopotami z wydajnością na PC... nawet mimo DirectX 12

Cascad - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Quantum Break z kłopotami z wydajnością na PC... nawet mimo DirectX 12 - gamedot.pl

Quantum Break w wersji pecetowej zmaga się z wieloma kłopotami, o czym donosi słynne z testów wydajności gier Digital Foundry.

 

Problemy z klatkami animacji, brak odpowiednika przycisku "quit game", zła jakość obrazu i wywalanie się gry na kartach Nvidii to coś czego nie spodziewalibyśmy się po produkcji Remedy Entertainment. Największą zagadką jest jednak to, że Quantum Break nie chce chodzić w 60 fps-ach na monitorach 60hz...

 

Załatanie tych niedoskonałości to zapewne kwestia czasu - zarówno ze strony aktualizacji kart Nvidii jak i lepszego przystosowania QB do nowego systemu, za jaki wciąż trzeba przecież uważać Windowsa 10 oraz nowy "standard" DirectX 12.

 

Mimo to szkoda, że tak mocno wyczekiwana gra tak bardzo się nie dowiozła pod względem technicznym. Przecież to powinna być największa zaleta odpalania jej na PC.

 

 

2 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

2 Komentarze

awatar
Kapitan Klops (gość) 8 lat temu

Komentarz usunięty

awatar
Gal Anonim (gość) 8 lat temu

?! Komentarz poniżej jakiegokolwiek poziomu.

0 Odpowiedz
awatar
Kapitan Klops (gość) 8 lat temu

a materiały prasowe za to od lat trzymają wysoki poziom. j....j się w łeb z rozpędu to zobaczysz czy problem jest w komentarzach czy może gdzie indziejj....y prostaku.

0 Odpowiedz
CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]