Quantum Break - dlaczego musimy tyle czekać?

Orzeł - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Quantum Break - dlaczego musimy tyle czekać?

Nowa gra studia Remedy, Quantum Break, ma zaplanowaną premierę na kwiecień przyszłego roku. Gracze szukają odpowiedzi na zagadkę, dlaczego premiera exclusive'a na Xboksa One została przesunięta na następny rok.

 

 

W tej sprawie wypowiedział się Sam Lake, pseudonim "Max Payne Face", który stworzył scenariusze do gier Remedy, takich jak Max Payne i Alan Wake.

 

 

 

 

"Chodzi o wiele rzeczy. Biorąc samo Quantum Break jako przykład, mamy do czynienia z całkowicie nową technologią, Xbox One to nowa platforma, tworzymy nowy świat przedstawiony, nową historię, nową mechanikę rozgrywki. To oznacza masę prtotypowania i dużo odkrywania. Mamy też przed sobą wiele wyzwań, które musimy rozgryźć. To zabiera bardzo dużo czasu, a chcemy utrzymać wysoką jakość wykonania. Nie chcemy też iść na żadne kompromisy i zawsze upewniamy się, że nasza gra będzie tak dopracowana, jak na to zasługuje.

 

 


Nadal jestem dumny z Max Payne 2. Koniec końców czułem, że jest to bardzo dopieszczony produkt, który rozwinął rozwiązania z pierwszej części i zajął nam tylko 18 miesięcy pracy. Robienie kontynuacji to oczywiście zupełnie inna sprawa, niż tworzenie od czegoś od zupełnych podstaw."

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

OrzełOrzełOto ja - domorosły webmaster, koder, przedsiębiorca, dziennikarz oraz wielbiciel gier muzycznych i myszoskoczków. Nocami marzę o tworzeniu gier, ale za dnia skupiam się na innych fajnych i ważnych rzeczach, dla odmiany możliwych do zrealizowania.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]