Nowa gra studia Remedy, Quantum Break, ma zaplanowaną premierę na kwiecień przyszłego roku. Gracze szukają odpowiedzi na zagadkę, dlaczego premiera exclusive'a na Xboksa One została przesunięta na następny rok.
W tej sprawie wypowiedział się Sam Lake, pseudonim "Max Payne Face", który stworzył scenariusze do gier Remedy, takich jak Max Payne i Alan Wake.
"Chodzi o wiele rzeczy. Biorąc samo Quantum Break jako przykład, mamy do czynienia z całkowicie nową technologią, Xbox One to nowa platforma, tworzymy nowy świat przedstawiony, nową historię, nową mechanikę rozgrywki. To oznacza masę prtotypowania i dużo odkrywania. Mamy też przed sobą wiele wyzwań, które musimy rozgryźć. To zabiera bardzo dużo czasu, a chcemy utrzymać wysoką jakość wykonania. Nie chcemy też iść na żadne kompromisy i zawsze upewniamy się, że nasza gra będzie tak dopracowana, jak na to zasługuje.
Nadal jestem dumny z Max Payne 2. Koniec końców czułem, że jest to bardzo dopieszczony produkt, który rozwinął rozwiązania z pierwszej części i zajął nam tylko 18 miesięcy pracy. Robienie kontynuacji to oczywiście zupełnie inna sprawa, niż tworzenie od czegoś od zupełnych podstaw."
0 Komentarzy