Różnice w wielkości gier AAA potrafią być niesamowite - taki Watch Dogs to około 23 GB danych, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain to 25 GB, Wiedźmin 3 to 26,6 GB... a Assassin's Creed Syndicate ma zajmować aż 40 GB (dane z cyfrowego sklepu Xboksa One).
Podobną wielkość miało też AC: Unity i dobrze wiemy jak się to skończyło - dociąganiem kolejnych gigabajtów aktualizacji i łatek dzięki którym gra w ogóle działała.
Oby w przypadku Syndicate tak nie było. Coraz więcej osób wybiera przecież cyfrowe wersje gier i takie rozmiary plików to często zabójstwo dla łącza - zwłaszcza gdy co kilka dni plik rozrasta się przez kolejne patche...
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Znowu te bugi, to widać przecież na filmach. Niech zdychają.