Misje poboczne w Deus Ex: Mankind Divided są czymś wartościowym

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Misje poboczne w Deus Ex: Mankind Divided są czymś wartościowym - gamedot.pl

Otoczka fabularna szykowana dla Deus Ex: Mankind Divided dzieli się na pewne warstwy. Oczywiście na początku specjaliści od narracji skupiają się głównych wątkach. Potem przychodzi czas na treści zarezerwowane dla naprawdę dociekliwych osób. Dla ludzi, którzy doceniają poboczne misje, historie. Przy minimalistycznym podejściu możemy przegapić całą masę atrakcji – mówi o tym Mary DeMarle w wywiadzie przygotowanym przez serwis Examiner.

 

Dodatkowe warstwy fabularne rzecz jasna wpływają na długość rozgrywki – promują one eksplorację środowiska i w pewnym sensie podnoszą ogólną ocenę przygód Adama Jensena. Są źródłem dodatkowych informacji, prezentują nowe perspektywy, czasami odwołują się do głównego wątku.

 

Oczywiście misje poboczne to coś opcjonalnego, ale bez wątpienia mają one swoją wartość. Przypisano do nich naprawdę ekskluzywne treści. Konwersacje, spotkania z pewnymi postaciami zostały podpięte tylko i wyłącznie pod zadania nieobowiązkowe - zauważa specjalistka od narracji.

 

Czy developer przymusza nas do analizy pobocznych wątków? Nie. Eidos Montreal chce się upewnić, że sam rdzeń gry Deus Ex: Mankind Divided jest satysfakcjonujący. Side-questy można w ostateczności zignorować.

 

Źródło: Examiner

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]