• Strona główna
  • Newsy
  • Mass effect: andromeda - festiwal glitchy, słaba optymalizacja i użyte powtórnie animacje

Mass Effect: Andromeda - festiwal glitchy, słaba optymalizacja i użyte powtórnie animacje

Paweł "Wysu" Wysowski - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

Wersja próbna Andromedy jest już dostępna do pobrania dla wszystkich użytkowników EA Access. Dlatego dziś nadciągają pierwsze doniesienia o glitchach, słabej optymalizacji oraz podejrzenia o ponowne użycie tych samych animacji co w ME 3. Przyjrzyjmy się bliżej niektórym wpadkom BioWare, gdyż wyglądają nawet zabawnie!

Jedna z początkowych towarzyszy nauczyła się perfekcyjnie udawać szefa federacji wrestlingu - Vince'a McMahona! Ta animacja wygląda okropnie...

Czy te oczy mogą kłamać? Eh, BioWare coś Ty narobił...

Ktoś tu na pewno sugerował się wrestlingiem, gdyż takie uderzenia raczej prawdziwe nie są...

Nawet szkoda komentować...

A tu Peebee używa broni skierowanej w swoją stronę.

Oprócz tego, wielu użytkowników wspomina o spadkach FPSów w trakcie walki. Jeśli chodzi o wydajność wersji na PS4 Pro, to podobno wszystko chodzi bez zarzutu w 1080p z 30FPSami. Miejmy nadzieję, że day-one patch poprawi większość tych dziwacznych wpadek, bo jeśli nie to szykujcie się na falę negatywnych recenzji...

 

Jeżeli planujesz zakup gry zapraszamy bezpośrednio do naszego sklepu:

- Mass Effect Andromeda PC

- Mass Effect Andromeda PS4

Mass Effect Andromeda XONE

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

Paweł "Wysu" WysowskiPaweł "Wysu" Wysowski
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]