Sony zapowiedziało, że będąca w produkcji gra LittleBigPlanet 3 będzie w sposób przystępniejszy od poprzedników wprowadzała graczy w proces tworzenia poziomów. W nowym dziele studia Media Molecule tryb fabularny zostanie w sprytny sposób zintegrowany z interfejsem Popit umożliwiającym edycję poziomów.
Jak twierdzi Sarah Wellock, menedżer ds. społeczności Sony Xdev Studios Europe:
W kampanii jednoosobowej jest więcej integracji z trybem tworzenia. [...] Pojawiały się opinie, że przeskok od gracza do twórcy był zbyt wielki... Chcemy [więc] spróbować uczynić go doświadczeniem tak integrującym, jak to tylko możliwe.
Jako przykład zastosowania Popit w trybie fabularnym Wellock podaje budowę mostu umożliwiającego dotarcie do dalszych platform. Z pewnością przydadzą się ambitnym graczom nowe umiejętności, gdyż Popit został rozbudowany: zawiera 16 nowych narzędzi i do sześciu warstw, na których można projektowac.
LittleBigPlanet 3, trzecia odsłona wielce popularnej serii gier platformowych z rozbudowaną opcją tworzenia własnych poziomów, ma się ukazać w listopadzie 2014 roku. Dobra wiadomość jest także taka, że LBP 3 obsłuży 8,5 miliona poziomów stworzonych przez graczy z poprzednich części.
Źródło: computerandvideogames.com
0 Komentarzy