Łatwiejsze tworzenie w LittleBigPlanet 3

Filip 'Sirmann' Jankowski - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Łatwiejsze tworzenie w LittleBigPlanet 3 - gamedot.pl

Sony zapowiedziało, że będąca w produkcji gra LittleBigPlanet 3 będzie w sposób przystępniejszy od poprzedników wprowadzała graczy w proces tworzenia poziomów. W nowym dziele studia Media Molecule tryb fabularny zostanie w sprytny sposób zintegrowany z interfejsem Popit umożliwiającym edycję poziomów.

 

Jak twierdzi Sarah Wellock, menedżer ds. społeczności Sony Xdev Studios Europe:

W kampanii jednoosobowej jest więcej integracji z trybem tworzenia. [...] Pojawiały się opinie, że przeskok od gracza do twórcy był zbyt wielki... Chcemy [więc] spróbować uczynić go doświadczeniem tak integrującym, jak to tylko możliwe.

Jako przykład zastosowania Popit w trybie fabularnym Wellock podaje budowę mostu umożliwiającego dotarcie do dalszych platform. Z pewnością przydadzą się ambitnym graczom nowe umiejętności, gdyż Popit został rozbudowany: zawiera 16 nowych narzędzi i do sześciu warstw, na których można projektowac.

 

LittleBigPlanet 3, trzecia odsłona wielce popularnej serii gier platformowych z rozbudowaną opcją tworzenia własnych poziomów, ma się ukazać w listopadzie 2014 roku. Dobra wiadomość jest także taka, że LBP 3 obsłuży 8,5 miliona poziomów stworzonych przez graczy z poprzednich części.

 

Źródło: computerandvideogames.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

Filip 'Sirmann' JankowskiFilip 'Sirmann' Jankowski

Weteran gier o II wojnie światowej, wieloletni redaktor artykułów o rozrywce elektronicznej na Wikipedii, retrogracz. Miłośnik tego, co stare i na szczęście nie przestarzałe, oddany fan Europy Universalis.

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]