Developer wyczekiwanej gry The Division zapewnia, że nie chce marnować potencjału sprzętowego. Głównie chodzi tu o możliwości sprzętu komputerowego – nowoczesnych specyfikacji. Dlatego technologia SnowDrop Engine wspiera choćby gaming na trzech monitorach – creative director Magnus Jansen wypomina się także o pracy na więcej niż jednym GPU oraz kwestii odblokowania framerate'u.
Już wersja beta omawianej gry wspiera różne opcje graficzne. Użytkownik o nicku Alobordo przygotował taką listę.
Vsync (on/off)
Frame Rate Limit (on/off)
Shadow Quality
Shadow Resolution
Spot Shadow Count
Spot Shadow Resolution
Contact Shadows
Post FX AA
Temporal AA
Sharpen Image (%)
Particle Detail
Enable Wind-affected Snow
Volumetric Fog
Reflection Quality
Local Reflection Quality
Sub-surface Scattering
Anisotropic Filtering
Parallax Mapping
Ambient Occlusion
Depth of Field
Object Detail (%)
Extra Streaming Distance (%)
Chromatic Aberration (on/off)
Lens Flare (on/off)
Vignette Effect (on/off)
Mamy też screeny mające dokumentować zmiany w grafice – chodzi o porównanie skrajnych ustawień.
Ponoć już na specyfikacji z kartą GTX650Ti i procesorem Intel i5 3.1GHz można osiągnąć wynik 55-65fps (build z planowanej bety). Niestety nie znamy aktywnych parametrów.
Źródło: DSOG, Gamingbolt
0 Komentarzy