Japończycy koczują pod sklepami czekając na dostawę PS VR

ruthless - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Japończycy koczują pod sklepami czekając na dostawę PS VR - gamedot.pl

Obserwując fotografie przedstawiające Japończyków wyposażonych w koce, termosy oraz suchy prowiant zapewne zadamy sobie pytanie: po co? Okazuje się, że wszyscy zgromadzili się tam w oczekiwaniu na PlayStationVR. W takiej sytuacji pojawiają się wątpliwości co do daty premiery urządzenia, ale przecież Sony jest japońską firmą, więc to niemożliwe, żeby nastąpiły takie dysproporcje w terminie wprowadzenia urządzenia na rynek.  

 

 

Całe zamieszanie wiąże się z ogromnym zainteresowaniem Japończyków. W październiku sprzedaż PlayStation VR była dwukrotnie wyższa niż PlayStation 4. Przygotowany nakład okazał się niewystarczający, a zjawisko, które obserwujemy właśnie na ulicach największych miast to oczekiwania na kolejną dostawę. Niektóre sklepy zorganizowały nawet specjalne kupony pozwalające na zapisanie się do losowania. W przygotowanej loterii można było wygrać... możliwość zakupu sprzętu. Poniższe zdjęcie przedstawia listę zwycięskich kuponów. 

 

 

 

Cywilizacja zachodnia przyszyła Japończykom łatkę dziwaków poprzebieranych za Pokemony i wąchających majtki. Opisywana sytuacja z pewnością znowu zaowocuje serią memów wyśmiewających mieszkańców Kraju Kwitnącej Wiśni. Tutaj nie ma jednak co wyolbrzymiać. Obserwujemy po prostu całkowicie normalny przykład sytuacji kiedy popyt zdecydowanie przewyższa podaż.

 

 

 

 

 

źródło: kotaku.com 

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

ruthlessruthlessPrzez lata aktywny, walczący o najwyższe laury i wielkie pieniądze gracz Call of Duty. Obecnie strzela w Counter-Strike’a, tym razem już tylko dla rang i skinów. Uzależniony od muzyki pasjonat dobrego kina, a także zapalony sneakerhead.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]