Horizon – porcja nowych informacji; szykuje się dobre RPG

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Horizon – porcja nowych informacji; szykuje się dobre RPG - gamedot.pl

Horizon – RPG od kreatorów marki Killzone przypomina o sobie porcją ciekawych informacji. Wynika z nich, że produkcja Guerrilla Games zaoferuje nam swobodę przy kształtowaniu wielkiej przygody. Zaprojektowane środowisko jest rozległe i nie przecinają go ekrany ładowania danych. Możemy wspinać się na góry, przepływać przez rzeki czy ukrywać się w konarach drzew. Widzimy tu wiele dolin. Środowisko skrywa tajemnice. Wszystko wpasowuje się w realia post-postapokaliptyczne (tysiąc lat po upadku cywilizacji). Co jeszcze wiemy?

 

  • Walka jest taktyczna. Opiera się na wykorzystaniu ekwipunku (wyrzutnia lin pozwala unieruchomić oponenta lub przygotować ciekawe pułapki), analizie specyfiki środowiska czy pułapkach. Pamiętajmy też o wymierzaniu ciosu w najsłabszy punkt rywala.
  • Developer przygotowuje trzy style prowadzenia zabawy: stealth, korzystanie z maksymalnej siły bojowej oraz zachowanie wprawnego łowcy (pułapki itd.). Każdy odbiorca może kształtować swój styl...
  • Walka opiera się na możliwościach łuku. Ludzie w Horizon nie są wielkimi konstruktorami. Ich wiedza jest ograniczona.
  • Gracze będą skupiać się na rozwoju postaci – poszerzaniu jej potencjału bojowego. Widzimy tu system z perkami (szersze rozwijanie stylów bojowych w oparciu o wyspecjalizowane cechy; stealth kills; slow-motion itd.). Mówi się też o zbieractwie materiałów. Uczymy się odpowiedniego fachu, by tworzyć nowe bronie, pancerze czy nieznane wcześniej typy amunicji/strzał/pocisków.
  • W kontekście robotów-dinozaurów nie myśli się tylko o polowaniu. Inne opcje zostaną przedstawione w późniejszym terminie.
  • Horizon skupia się przede wszystkim na kampanii dla pojedynczego gracza – choć pojawią się mniejsze składniki sieciowe, społecznościowe.

 

Zastanawiacie się nad kwestiami fabularnymi? Cóż, tu niestety holenderski developer nabiera wody w usta. Wiadomo, że za scenariusz odpowiada główny writer dla Fallout: New Vegas. W Horizon poznamy owoc jego dwuletniej pracy.

 

 

Źródło: Gamesradar+

 

2 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

2 Komentarze

hraboll 8 lat temu

GG zatrudniło sporo osób z doświadczeniem zebranym przy grach RPG (są też twórcy Wiedźmina 3). Dialogi pisze ktoś od Shadow of Mordor. Powinno być ok. Weterani GG odpowiadają głównie za kwestie technologiczne.

1 Odpowiedz
sandmann21 8 lat temu

Bardzo fajny design. Oby mechanika dorównala stylowi

0 Odpowiedz
hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]