Hitman wraca do klasycznego wizerunku

hraboll - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Hitman wraca do klasycznego wizerunku - gamedot.pl

Nowy Hitman stawia na kreatywność i wielkie umiłowanie swobody. Gra podąża ku formule otwartego świata. Proponowane środowisko (w którym „zanurzono” nasz aktualny cel) zostało naszpikowane wieloma interesującymi możliwościami. Możliwościami, jakie pozwalają manipulować postaciami niezależnymi, wspierają mechanikę stealth lub po prostu skutkują natychmiastową eliminacją zagrożenia. IO odczuwalnie wraca dla klasycznego wizerunku serii.

 

Przedstawiciele mediów na pokazie większego dema zobaczyli 26 morderczych opcji w 20 minut. Wspomina się choćby sabotowaniu działania różnych rządzeń (przekształcamy je w pułapki), spuszczaniu na ziemię żyrandola/systemu oświetlenia. Pojawiło się też ogłuszenie wroga puszką napoju kupioną w automacie, przedwczesne odpalenie fajerwerków (hałas i rozproszenie pracowników ochrony). Podobnie zadziała zabawa z generatorem prądu.

 

W przebraniu kelnera (ubiór ochroniarza pozwala na swobodniejszą eksplorację terenu) można otruć odpowiedniego drinka. Niektóre środki zmuszą ochroniarza do skorzystania z toalety. System podziemnych korytarzy doprowadzi nas do dobrego punktu snajperskiego. Używano też ładunków wybuchowych (wysadzanych zdalnie). Broń chowano w specjalnych skrzyniach – dzięki czemu przemycano ją przez stanowisko ochrony. Warto zaznaczyć, że ponowne odtwarzanie kontraktu uaktywnia nowe możliwości (np. snajperka pozostawiona w ogrodowej szopie).

 

Sposoby ewakuacji? Można skorzystać choćby z motorówki, ale najpierw trzeba odszukać stosowne kluczyki.

 

Źródło: Gamesradar

2 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

2 Komentarze

REDmartinesart 8 lat temu

Widziałem gameplay z jednej lokacji, na której zadania wykonywać można w sposób tak złożony i zróżnicowany jak w blood money. W absolution czułem się dużo bardziej ograniczony, choć małe części kodu dawały sporą różnorodność, to jednak wiało korytarzem. No i w absolution, hitman ignorował schody co jest niedopuszczalne! (brak animacji postaci). Więc jak to dodadzą tą animację (bo w blod money była) gra będzie mistrzowska, bez tej animacji wyjdzie krap:)

0 Odpowiedz
awatar
Kabat (gość) 8 lat temu

Chcesz powiedzieć, że cały tytuł zależy do tego czy zaimplementują animacje poruszania się po schodach? Fakt BM (jak dla mnie) najlepsza część serii która dawała multum możliwości zakończenia zlecenia. Zobaczymy co jak poradzą sobie ze schematem sandboxa, mam nadzieje że podołają. ;)

0 Odpowiedz
hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]