Obiecujące Ghost Recon Wildlands doczekało się nowego materiału developerskiego. Konkretnie mowa o sesji Q&A w formie wideo. Przedstawiciele studia Ubisoft Paris odpowiadają na najczęściej zadawane (przez fanów) pytania. Dzięki temu otrzymujemy garść ciekawych informacji...
- Jeśli gramy samotnie, wtedy wsparcie mogą zaoferować nam postacie sterowane przez AI.
- Rozwój postaci jest zależny od naszych decyzji. Warto pamiętać, że developer zawsze przedstawia tylko główny cel misji. Możemy wybierać różne warianty taktyczne, odblokowywać komplet odmiennych bonusów.
- Wildlands zawsze dopasuje się do naszych preferencji. Może być to efektowna demolka – improwizacja lub skrupulatnie zaplanowane działanie (stealth; przypisanie konkretnej roli każdej postaci).
- Widok pierwszoosobowy ułatwia analizę elementów otoczenia. Rzecz jasna jest przydatny także w walce.
- SI wrogów jest naprawdę dopracowana. Oponenci wykorzystują pojazdy, charakterystykę otoczenia (najlepsze pozycje strzeleckie itd.), wykonują rożne manewry bojowe. Czasami jeden błąd może przesądzić o wyniku całej misji.
- W grze znajdziemy różne pojazdy (wozy, motory, łodzie). Developer stawia na różnorodność. Jeśli mamy bogaty repertuar narzędzi, wtedy zrealizujemy naprawdę ciekawe plany.
- Schematy taktyczne są zależne od pory dnia, charakterystyki otoczenia, warunków pogodowych czy posiadanej broni.
- Developer nie zapomina o kustomizacji postaci. Elementy ekwipunku zmieniają wygląd postaci – mogą opisywać zadania wykonywane przez tego czy innego członka oddziału. Przypomina to trochę mechanizmy lansowane przy The Division (grze finansowanym również przez Ubisoft).
- Wildlands to swoboda i rzeczywistość, w której każda – nawet ta najmniejsza – decyzja może mieć znaczenie.
0 Komentarzy