Ghost Recon: Wildlands – informacje z sesji Q&A

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Ghost Recon: Wildlands – informacje z sesji Q&A - gamedot.pl

Obiecujące Ghost Recon Wildlands doczekało się nowego materiału developerskiego. Konkretnie mowa o sesji Q&A w formie wideo. Przedstawiciele studia Ubisoft Paris odpowiadają na najczęściej zadawane (przez fanów) pytania. Dzięki temu otrzymujemy garść ciekawych informacji...

 

 

  • Jeśli gramy samotnie, wtedy wsparcie mogą zaoferować nam postacie sterowane przez AI.
  • Rozwój postaci jest zależny od naszych decyzji. Warto pamiętać, że developer zawsze przedstawia tylko główny cel misji. Możemy wybierać różne warianty taktyczne, odblokowywać komplet odmiennych bonusów.
  • Wildlands zawsze dopasuje się do naszych preferencji. Może być to efektowna demolka – improwizacja lub skrupulatnie zaplanowane działanie (stealth; przypisanie konkretnej roli każdej postaci).
  • Widok pierwszoosobowy ułatwia analizę elementów otoczenia. Rzecz jasna jest przydatny także w walce.
  • SI wrogów jest naprawdę dopracowana. Oponenci wykorzystują pojazdy, charakterystykę otoczenia (najlepsze pozycje strzeleckie itd.), wykonują rożne manewry bojowe. Czasami jeden błąd może przesądzić o wyniku całej misji.
  • W grze znajdziemy różne pojazdy (wozy, motory, łodzie). Developer stawia na różnorodność. Jeśli mamy bogaty repertuar narzędzi, wtedy zrealizujemy naprawdę ciekawe plany.
  • Schematy taktyczne są zależne od pory dnia, charakterystyki otoczenia, warunków pogodowych czy posiadanej broni.
  • Developer nie zapomina o kustomizacji postaci. Elementy ekwipunku zmieniają wygląd postaci – mogą opisywać zadania wykonywane przez tego czy innego członka oddziału. Przypomina to trochę mechanizmy lansowane przy The Division (grze finansowanym również przez Ubisoft).
  • Wildlands to swoboda i rzeczywistość, w której każda – nawet ta najmniejsza – decyzja może mieć znaczenie.
0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]