Fallout 4 - jakie zmiany wprowadzi Survival Mode?

Orzeł - 
8osób uważa ten artykuł za ciekawy
Fallout 4 - jakie zmiany wprowadzi Survival Mode?

Właśnie poznaliśmy dokładną listę zmian, które będziemy musieli zdzierżyć, jeśli postanowimy zagrać w Fallout 4 w trybie Survival. :) Trzeba przyznać, że przedstawione poniżej modyfikacje rozgrywki będą stanowiły ogromne wyzwanie, nawet dla weteranów gry.

 

  • Zapisać grę będziemy mogli wyłącznie za pomocą łóżka, po przespaniu co najmniej godziny.
  • Będziemy otrzymywać o wiele więcej obrażeń, ale też więcej ich zadawać. "Adrenalina" pomoże jeszcze bardziej zwiększyć siłę ataków.
  • Szybka podróż zostanie wyłączona.
  • Amunicja będzie miała swoją wagę, więc będziemy musieli zacząć dokładnie liczyć kulki.
  • Wrogowie nie będą już oznaczani na kompasie.
  • Adrenalina to nowy perk, który dostajemy automatycznie na starcie gry. Zwiększa on ilość zadawanych obrażeń i w przeciwieństwie do pozostałych perków, poziom adrenaliny zwiększamy, zabijając stworzenia i ludzi w grze. Spanie natomiast zmniejsza poziom perka Adrenalina. Jej obecny poziom będzie wyświetlany w Pip-Boy'u, w zakładce ze Statystykami.
  • Survival będzie wymagał od gracza, by dbał o swoją postać - będziemy musieli jeść, pić i często spać, gdyż bez tego pogorszy się nasza ilość zdrowia, punktów akcji i statystyki S.P.E.C.I.A.L., a w skrajnych przypadkach nawet śmierć.
  • Zmęczenie działa jak napromieniowanie, z tą różnicą, że wpływa negatywnie na punkty akcji. Da się je zniwelować, odpowiednio dbając o postać (patrz punkt wyżej).
  • Choroby będą dotykały naszej postaci, jeżeli będziemy ją karmić surowym jedzeniem albo narażać na ataki ze strony ghouli i robaków, a także w przypadku przyjmowania szkodliwych substancji chemicznych do organizmu. 
  • Antybiotyki to nowy rodzaj leków, który możemy stworzyć przy warsztatach chemicznych i zakupić od sprzedawców. Pomogą w walce z chorobami.
  • Rodzaje łóżek, na których śpimy, będą miały wpływ na odpoczynek bohatera. Rozwalone łóżko czy śpiwór nie pozwoli postaci w pełni wypocząć.
  • Uszkodzone części ciała nie będą się samoczynnie leczyć, dopóki nie zostaną potraktowane Stimpakiem.
  • Ciężar dźwiganego ekwipunku będzie wpływał na Wytrzymałość i Zwinność.
  • Towarzysze nie będą już samodzielnie wstawać z ziemi, jeżeli za bardzo oberwą. Jeżeli zostawimy ich nieprzytomnych na polu walki, będziemy musieli wrócić po nich do domu.
  • Oczyszczone lokacje będą się resetowały dużo wolniej.

 

Powyższe zmiany zostały znalezione w plikach gry przez dociekliwych fanów z Reddita, ale Bethesda zdążyła już potwierdzić ich prawdziwość i dodać, że wciąż pracują nad kolejnymi zmianami. Oczekujemy na więcej. :)

 

 

Źródło: PC Gamer

0 osób dodało komentarz
8osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

OrzełOrzełOto ja - domorosły webmaster, koder, przedsiębiorca, dziennikarz oraz wielbiciel gier muzycznych i myszoskoczków. Nocami marzę o tworzeniu gier, ale za dnia skupiam się na innych fajnych i ważnych rzeczach, dla odmiany możliwych do zrealizowania.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]