Właśnie poznaliśmy dokładną listę zmian, które będziemy musieli zdzierżyć, jeśli postanowimy zagrać w Fallout 4 w trybie Survival. :) Trzeba przyznać, że przedstawione poniżej modyfikacje rozgrywki będą stanowiły ogromne wyzwanie, nawet dla weteranów gry.
- Zapisać grę będziemy mogli wyłącznie za pomocą łóżka, po przespaniu co najmniej godziny.
- Będziemy otrzymywać o wiele więcej obrażeń, ale też więcej ich zadawać. "Adrenalina" pomoże jeszcze bardziej zwiększyć siłę ataków.
- Szybka podróż zostanie wyłączona.
- Amunicja będzie miała swoją wagę, więc będziemy musieli zacząć dokładnie liczyć kulki.
- Wrogowie nie będą już oznaczani na kompasie.
- Adrenalina to nowy perk, który dostajemy automatycznie na starcie gry. Zwiększa on ilość zadawanych obrażeń i w przeciwieństwie do pozostałych perków, poziom adrenaliny zwiększamy, zabijając stworzenia i ludzi w grze. Spanie natomiast zmniejsza poziom perka Adrenalina. Jej obecny poziom będzie wyświetlany w Pip-Boy'u, w zakładce ze Statystykami.
- Survival będzie wymagał od gracza, by dbał o swoją postać - będziemy musieli jeść, pić i często spać, gdyż bez tego pogorszy się nasza ilość zdrowia, punktów akcji i statystyki S.P.E.C.I.A.L., a w skrajnych przypadkach nawet śmierć.
- Zmęczenie działa jak napromieniowanie, z tą różnicą, że wpływa negatywnie na punkty akcji. Da się je zniwelować, odpowiednio dbając o postać (patrz punkt wyżej).
- Choroby będą dotykały naszej postaci, jeżeli będziemy ją karmić surowym jedzeniem albo narażać na ataki ze strony ghouli i robaków, a także w przypadku przyjmowania szkodliwych substancji chemicznych do organizmu.
- Antybiotyki to nowy rodzaj leków, który możemy stworzyć przy warsztatach chemicznych i zakupić od sprzedawców. Pomogą w walce z chorobami.
- Rodzaje łóżek, na których śpimy, będą miały wpływ na odpoczynek bohatera. Rozwalone łóżko czy śpiwór nie pozwoli postaci w pełni wypocząć.
- Uszkodzone części ciała nie będą się samoczynnie leczyć, dopóki nie zostaną potraktowane Stimpakiem.
- Ciężar dźwiganego ekwipunku będzie wpływał na Wytrzymałość i Zwinność.
- Towarzysze nie będą już samodzielnie wstawać z ziemi, jeżeli za bardzo oberwą. Jeżeli zostawimy ich nieprzytomnych na polu walki, będziemy musieli wrócić po nich do domu.
- Oczyszczone lokacje będą się resetowały dużo wolniej.
Powyższe zmiany zostały znalezione w plikach gry przez dociekliwych fanów z Reddita, ale Bethesda zdążyła już potwierdzić ich prawdziwość i dodać, że wciąż pracują nad kolejnymi zmianami. Oczekujemy na więcej. :)
Our fans are too smart. Early look at #Fallout4 Survival Mode on @reddit. We’re still messing w/ it. More to come! https://t.co/1YmVBIt6W0
— BethesdaGameStudios (@BethesdaStudios) 24 lutego 2016
Źródło: PC Gamer
0 Komentarzy