Fallout 4 otrzymał już parę znaczących poprawek - czy to wpływających na framerate, czy to poprawiających błędy gry. Tym razem szykuje się coś ciekawszego, otóż do podstawowej wersji gry zawita tryb "survivalu". Oto niektóre z wprowadzonych przez niego funkcji:
- podobnie jak w New Vegas będziemy dbać o poziom zmęczenia, pragnienia oraz głodu,
- zmęczenie będzie można zregenerować tylko podczas spoczynku i teraz uwaga - w zależności od rodzaju łóżka, jaki wybierzemy będziemy mogli zregenerować daną ilość zmęczenia,
- jeżeli będziemy chcieli zregenerować zmęczenie będziemy musieli wybrać opcję spania w hotelach za kapsle,
- zapisanie gry odbywać będzie się tylko podczas snu bohatera (!),
- całkowicie zniknie opcja szybkiej podróży (!),
- waga przedmiotów stanie się bardziej "rzeczywista", a co za tym idzie swoją wagę posiadać będzie również amunicja,
- walka będzie bardziej taktyczna, zarówno przeciwnicy, jak i główny bohater będą umierać znacznie szybciej,
- pojawi się nowy perk o nazwie "adrenalina" - ten będzie zwiększać mnożnik obrażeń wraz z kolejnymi pojedynkami, jednak będzie się zerować, kiedy udamy się na spoczynek,
- pojawią się uciążliwe choroby wpływające na statystyki bohatera, które będzie mógł wyleczyć lekarz albo antybiotyki,
Zmian jest o wiele więcej. Patch na konsolach pojawi się za około miesiąc. Gracze pecetowi mogą już testować łatkę w wersji beta dostępną na Steamie. Pamiętajcie również, że grając w tryb survivalu będziecie musieli rozpocząć grę od nowa.
To jak? Połowa kwietnia ponownie spędzona pod znakiem Fallouta? : )
0 Komentarzy