Electronic Arts przyznaje, że mobilny Dungeon Keeper nie jest zbyt dobrą grą

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Electronic Arts przyznaje, że mobilny Dungeon Keeper nie jest zbyt dobrą grą - gamedot.pl

Prezes 'Elektroników' Andrew Wilson przyznał, że mobilny Dungeon Keeper nie wyszedł tak dobrze, jak oczekiwała tego firma. Gra miała być Dungeon Keeperem dla nowego pokolenia graczy - developer zapomniał jednak, że przy takich projektach po prostu trzeba mieć na uwadze opinię fanów starszych gier z serii. Niestety, firma o tym zapomniała i w konsekwencji mobilna produkcja całkowicie straciła 'ducha' oryginalnych gier Petera Molyneuxa. Swoją drogą, sam Peter przyznał, że porażka nowej wersji to po części jego wina - kiedy EA poprosiło go o przyjrzenie się nowemu Dungeon Keeperowi, Molyneux odmówił z powodu braku czasu.

 

Drugim problemem gry był system monetyzacji - mówiąc wprost, EA było zbyt chciwe, oferując niewiele dodatkowej zawartości w zamian za dość konkretne pieniądze. Wprawdzie Andrew Wilson wciąż nie chce przyznać, że Dungeon Keeper to najgorszy możliwy produkt pay-to-win, ale nie zmienia to faktycznego stanu rzeczy. Kiepskie recenzje gry odbiły się na developerze - EA Mythic zostało zamknięte jakiś czas po premierze mobilnej gry. Miejmy nadzieję, że kolejna 'darmowa' gra od EA będzie wolna od tych samych błędów.

 

 

 

Źródło: vg247.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]