• Strona główna
  • Newsy
  • Ea przyznaje, że battlefront jednak nie ma "tej" głębi, której fani mogli oczekiwać

EA przyznaje, że Battlefront jednak nie ma "tej" głębi, której fani mogli oczekiwać

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
EA przyznaje, że Battlefront jednak nie ma "tej" głębi, której fani mogli oczekiwać - gamedot.pl

Blake Jorgenson z Electronic Arts przyznał, że Battlefront ma "braki" w głębi swej rozgrywki, które spowodowała chęć dostosowania gry do tego, by trafiła do jak najszerszego grona odbiorców.

 

Star Wars Battlefront jest jednym z niewielu shooterów, który nie jest oznaczony jako gra 18+, a to spowodowało, że był projektowany w sposób, który sprawi, że zagrają w niego starsi i młodsi. Ceną przystępności jest to, że hardkorowi fani mogą poczuć, że w grze nie ma tyle głębi co w innych strzelaninach sieciowych. Tak tlumaczy to Jorgenson.

 

Czyli EA, wie że zrobiło bardzo losową grę do szybkiego umierania i szybkiego odradzania sie. Nie rozumiem tylko czemu to, że mogą grać w nią młodsi gracze (ale bez przesady - jej rating to PEGI 16) ma oznaczać brak głębi? Chęć dotarcia do masowego odbiorcy też musi być jednoznaczna z tym, że wszystko będzie płytkie? Nie da się zrobić przystępnej gry, która będzie z czasem odkrywać swe kolejne warstwy?

 

Ja znam odpowiedź na te pytania...

 

 

źrodło: vg247

 

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

awatar
SoulRak3r (gość) 8 lat temu

Srutututu gra im nie wyszła i wymyśląją

0 Odpowiedz
CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]