Jaki będzie ten nowy DOOM? To produkcja oferująca przede wszystkim szaloną zabawę. ID buduje rozległe przestrzenie – mapy, w których znajdzie się miejsce na improwizację i zastosowanie różnych trików. Klasyczny gameplay znów ma oferować niepowtarzalny fun – i to przy utrzymaniu bardzo wysokiego tempa. W DOOM jesteśmy jak Ferrari, którego nie chce się parkować w garażu. Trzeba cieszyć się możliwościami, tu i teraz!
Programiści umożliwili także zabawę w układzie wertykalnym (double jump ma znaczenie). Poziomy przyrównuje się do skate parków, w których bardzo szybko zmieniamy swoje położenie. Możemy zaskoczyć (i zeskoczyć na) wroga – uderzyć w jego słaby punkt. Po udanym ataku natychmiastowo przemieścić się w inne miejsce. To istny taniec z demonami. Nacisk na improwizację sprawia, że przygotowany tytuł będzie dawał nam radość przez długie godziny (wielokrotne odtwarzanie tego czy innego poziomu).
ID obiecuje, że większa dawka informacji zostanie przekazana na QuakeCon 2015. Impreza przypada na okres 23-26 lipca.
Źródło: VG247
0 Komentarzy