Dlaczego Fallout 4 prezentuje zdarzenia poprzedzające wielki wybuch?

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Dlaczego Fallout 4 prezentuje zdarzenia poprzedzające wielki wybuch? - gamedot.pl

Fallout 4 w pewnym sensie zaczyna się od wielkiego boom. Choć rzecz jasna mamy jeszcze sekwencję z kreowaniem głównej postaci. Ta pierwsza została wkomponowana w rodzinną - spokojną egzystencję. Bethesda Softworks wyjaśnia, że wybiera tu dość specyficzny rodzaj emocji. Chodzi tu o utratę tego, co było dla nas ważne (i zdążyliśmy to coś poznać). Wielu mieszkańców post-apokaliptycznego świata nie zna wcześniejszego życia. Sole Survivor pamięta wspaniałe, sielankowe chwile.

 

Teraz wkraczamy razem z naszą postacią do rzeczywistości ukształtowanej przez nuklearny kataklizm. Dzielimy pewne odczucia z naszym alter ego (wszak żyjemy w cywilizowanym świecie). Rozumiemy pewne rzeczy i emocje. Todd Howard (reżyser) mówi o pojęciu straty – wypełniania pustki. Sole Survivor stracił dom i teraz chce go odbudować. Dlatego Bethesda lansuje mechanikę rekonstrukcji-konstrukcji otoczenia. Odbudowa życia/rodzinnego przybytku staje się ważnym tematem dla nowego Fallouta.

 

Źródło: Gamesradar

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]